וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:3 את הרטה, שאלקה ממשיכה לצלול

אריאן רובן חזר אחרי למעלה מחצי שנה, כבש והיה חלק משמירת המאזן המושלם של באיירן, ריברי (16) וטיאגו (68) השלימו. שאלקה עם הפסד רביעי בארבעה משחקים, 3:1 מול קלן. לייפציג-גלדבאך 1:1

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. רויטרס
רובן חזר ואפילו חגג שער/רויטרס

המחזור הרביעי בבונדסליגה ננעל הערב (רביעי) עם עם חמישה משחקים. באיירן מינכן שמרה על מאזן מושלם אחרי 0:3 מול הרטה ברלין כשאריאן רובן חוזר אחרי למעלה מחצי שנה ואפילו כובש. שאלקה המשיכה לקרוס והפסידה בבית 3:1 לפ.צ. קלן ונותרה ללא נקודות, כמו ורדר ברמן שהפסידה 2:1 למיינץ. ר.ב. לייפציג ובורוסיה מנשנגלדבאך נפרדו ב-1:1.

בורוסיה דורטמונד, אחרי שני ניצחונות 0:6 ברציפות, דרסה 1:5 את וולפסבורג בחוץ. טאלב טואטחה נכנס בתוספת הזמן להופעתו הראשונה בניצחון של פרנקפורט.

שחקני דורטמונד חוגגים. GettyImages
הפעם "רק" חמישייה. שחקני דורטמונד חוגגים/GettyImages

וולפסבורג - בורוסיה דורטמונד 5:1

אחרי שתי שישיות רצופות, הגיעה דורטמונד למפגש קשה על הנייר מול וולפסבורג שהגיעה ללא אף שער חובה, אך למדה שאת השחקנים של תומאס טוכל אי אפשר לעצור בכושרם הנוכחי. אנדרה שורלה הפצוע החמיץ את המפגש עם האקסית אך רפאל גריירו פתח בסערה עם שער בכורה בליגה (4) ובישול נהדר בעקב לפייר אמריק אובמיאנג (16). דניאל דידאבי עוד עורר את תקוות הזאבים לקאמבק עם שערו הרביעי בארבעה משחקים מול דורטמונד (53), אך גונסאלו קסטרו בישל שערים קלים לעוסמאן דמבלה (58) שהפך לצרפתי הראשון שכובש בקבוצה ולאובמיאנג (62) וגריירו הוסיף עוד בישול בקרן ללוקאש פישצ'ק (73). דורטמונד הדורסנית עם 17 שערים בשישה ימים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן דורטמונד פייר אמריק אובמיאנג חוגג. GettyImages
עוד צמד. אובמיאנג/GettyImages

אינגלושטאדט - פרנקפורט 2:0

שני הנציגים הישראלים בבונדסליגה נפגשו - אלמוג כהן אצל המארחת (90 דקות על הספסל) וטאלב טואטחה שנכלל בסגל של ניקו קובאץ' בפעם השנייה ברצף ורשם את הופעת הבכורה שלו כאשר נכנס בתוספת הזמן כמחליף. פרנקפורט המשיכה את פתיחת העונה המוצלחת שלה עם ניצחון שלישי בזכות שתי קרנות, הראשונה שהסתיימה בנגיחה פנימה של הבלם דויד אברהם לפני הירידה למחצית והשנייה שהובילה לפצצה של המגן השמאלי בסטיאן אוצ'יפקה לרשת (50). אינגלושטאדט עם נקודה אחת בלבד עד כה.

טאלב טואטחה (מימין) חוגג עם שחקני פרנקפורט. GettyImages
חוגג עם החברים. טואטחה/GettyImages

באיירן מינכן - הרטה ברלין 0:3

הבווארים עם ניצחון רביעי בארבעה משחקים ולמרות משטח הדשא הרע באליאנץ ארנה. באיירן מינכן ניצחה במשחק בין שתי הקבוצות היחידות שהגיעו אל המחזור עם מאזן מושלם. מעבר לניצחון, קרלו אנצ'לוטי קיבל בשורה מעודדת נוספת כשאריאן רובן נכנס כמחליף בדקה ה-65 וחזר למגרשים אחרי יותר מחצי שנה ללא משחק רשמי. פרנק ריברי השווה את מספר ההופעות של אולי הנס במדי באיירן מינכן ואפילו כבש.

ריברי כבש ראשון בדקה ה-16. דייויד אלאבה קיבל בשמאל, ניסה ליישר לאמצע ונבלם בידו של אחד משחקני ההגנה. זה חזר אל האוסטרי, שמסר לריברי. הקשר הצרפתי עבר נהדר שני שומרים ובעט פנימה, 0:1. בדקה ה-68 כבש טיאגו אלקנטרה את השני. הספרדי הצליח לחטוף לרודריגס דה סוזה הברזילאי בן ה-19, שערך הופעת בכורה, ובעט מקרוב פנימה את ה-0:2. אריאן רובן השלים קאמבק ענק עם שער בדקה ה-72 אחרי שקיבל כדור רוחב מטיאגו, פרץ מימין למרכז ובעט פנימה שער קלאסי שלו לא לפני שהכדור פוגע באחד משחקני ההגנה והולך פנימה.

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. AP
חגג נקודת ציון כמו שצריך. ריברי/AP

ר.ב. לייפציג - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1

העולה החדשה הייתה קרובה לניצחון שלישי העונה ושלישי ברציפות, אבל בסופו של דבר סיימה בתיקו ושמטה שתי נקודות. בורוסיה מנשנגלדבאך סוף סוף מוציאה נקודות גם בחוץ. טימו ורנר העלה את העולה החדשה ליתרון בדקה השישית. שחקן שטוטגרט עד הקיץ האחרון ניצל טעות בהגנה ובעט משבעה מטר חזק פנימה, 0:1. האורחת השיגה את השוויון בדקה ה-84. גלדבאך יצאה למתפרצת קטלנית, לארס שטינדל מצא את פביאן ג'ונסון בימין והוא עבר את השומר שלו ובעט לפינה הרחוקה, 1:1.

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
כבש מוקדם, זה לא הספיק. ורנר/GettyImages

שאלקה - פ.צ. קלן 3:1

משבר קשה, קטסטרופה, רק תבחרו איך לקרוא לפתיחת העונה של הרויאל בלוז. שאלקה רשמה הפסד רביעי בארבעה משחקים ועוד אחרי שהצליחה סוף סוף לכבוש שער ראשון העונה. הפעם מי שחגגה על שאלקה האומללה הייתה פ.צ. קלן, שהמשיכה במומנטום האדיר שלה מתחילת העונה ורשמה ניצחון שלישי בארבעה משחקים.

שאלקה עלתה ליתרון בדקה ה-36. נביל בנטאלב הכניס כדור עומק מעולה לקלאס יאן הונטלאר, שהקפיץ מימין בנגיעה פנימה. היתרון הזה החזיק מעמד שתי דקות בלבד. בדקה ה-38 אנתוני מודסט השאיר בנגיעה ליויה אוסאקו, שבעט בנגיעה אחת פנימה מ-18 מטר, 1:1. קלן הצליחה להשלים את המהפך בדקה ה-77. קונסטנטין ראוש המחליף העביר כדור רוחב לאנתוני מודסט, שבעט בנגיעה אחת יפה פנימה את ה-1:2. השלישי הגיע בדקה ה-84 כשהפעם הכובש היה סימון צולר שהעמיק את המשבר החריף של שאלקה.

משחקים נוספים:

דרמשטאדט - הופנהיים 1:1
לדרמשטאדט: דניס אוליניק 92, להופנהיים: אנדריי קראמריץ' 46.
פרייבורג - המבורג 0:1
לפרייבורג: נילס פיטרסן 70.

באייר לברקוזן - אוגסבורג 0:0

ורדר ברמן - מיינץ 2:1
לוורדר ברמן: איזט חאירוביץ' (12), למיינץ: יונוס מאלי (87), פאולו דה בלאסיס (90+2)

אנתוני מודסט שחקן פ.צ. קלן. AP
גם מודסט ופ.ת. קלן חגגו מול שאלקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully