וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בדרמה בטריאתלון: התמוטט לפני הסיום, אחיו ויתר על ניצחון ונחלץ לעזרתו

סיומת מרגשת למירוץ הסוחט: ג'ונתן בראונלי היה על סף ניצחון בתחרות במקסיקו, שהיה מעניק לו גם את התואר הכללי. הוא התמוטט מהחום, אחיו סחב אותו עד לסיום ודחף אותו כדי שיסיים לפניו. צפו בתמונות הדרמטיות

אתר יצרן

המירוץ האחרון בסדרת הגביע העולמי בטריאתלון הסתיים אתמול בצורה דרמטית, כשמתחרה בריטי סחב את אחיו אל קו הסיום.

ג'ונתן בראונלי הוליך במירוץ המתיש שנערך במקסיקו, והיה קרוב לניצחון כשנותר רק קילומטר אחד לסיום. אבל לפתע המתחרה בן ה-26 החל לקרוס מהחום ומתשישות, והיה על סף התמוטטות. אנשי צוות רפואיים כבר ניגשו אליו בניסיון להרים אותו, אבל מי שהגיע לעזרתו היה אחיו הצעיר, אליסטר, שעזר לו לסיים את המירוץ כשהוא נושא אותו, בטרם התמוטט על קו הסיום.

ג'ונתן בראונלי, אליסטר בראונלי, טריאתלון. אתר יצרן
"זו תגובה אנושית נורמלית". האחים בראונלי/אתר יצרן

אליסטר, כמובן, גם ויתר על אפשרות לזכות במירוץ, כשעיכב את עצמו למעו אחיו. על קו הסיום אליסטר דחף את אחיו הגדול קדימה, ואיפשר לו לסיים לפניו, שני במירוץ.

לג'ונתן בראונלי היה עוד סיכוי לזכות בתואר העולמי הכללי, ואילו היה מסיים במקום הראשון במירוץ הוא גם היה זוכה בתואר הכללי, אך בסופו של דבר מי שניצח במירוץ במקסיקו הוא הנרי סקופמן, שנהנה מהקריסה, ומי שזכה בתואר הכללי הוא מריו מולה הספרדי, שסיים חמישי במירוץ והצליח לשמור על היתרון שלו מלפני התחרות.

ג'ונתן בראונלי, שזכה במדליית כסף במשחקים האולימפיים בריו מיד אחרי אליסטר, נלקח לבית חולים בסיום. השופטים דחו בקשה לפסול את ג'ונתן בראונלי, מאחר שעל פי החוקים, מותר לאתלטים לקבל עזרה מחבריהם/יריביהם למירוץ.

שעות לאחר מכן ג'ונתן בראונלי צייץ תמונות שלו מתאושש בבית החולים. אחיו אליסטר אמר ש"אם הוא מתמוטט קילומטר לפני קו הסיום אין תמיכה רפואית, וזה מצב מסוכן מאוד". הוא ציין ש"זו תגובה אנושית נורמלית, הייתי עושה את זה עבור כל אחד באותו מצב".

מולה, שזכה בתואר, הודה ש"כששמעתי שג'וני לא נמרגיש טוב, אמרתי לעצמי שאני חייב להילחם עד הסוף. אנחנו כמובן רוצים שכולם יישארו בריאים, לא ככה רציתי שזה יסתיים, אבל ככה זה בטריאתלון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'וני בראונלי, אליסטר בראונלי, טריאתלון. (צילום מסך), אתר יצרן
דחף אותו כדי שיסיים לפניו. ג'וני ואליסטר/אתר יצרן, (צילום מסך)

צפו בסיקור המלא של התחרות

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully