וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מצא "קורבן" חדש, סקולס תוקף: "יונייטד לא מספיק טובה"

אחרי שהאשים את השופט בהפסד לווטפורד, הפורטוגלי תקף את לוק שואו כשאמר: "המגן השמאלי שלנו עמד 25 מטר מהשחקן שבישל במקום ללחוץ אותו". וגם: ביקורת על התפקוד של ויין רוני

רויטרס

אחרי עונת בלהות שבמהלכה הוא פוטר מצ'לסי בשנה שעברה, ז'וזה מוריניו פתח רע מאוד גם את הקדנציה שלו כמאמן מנצ'סטר יונייטד, שנחלה אמש הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות, הפעם 3:1 בחוץ מול ווטפורד החלשה. מיד לאחר סיום המשחק מוריניו התמקד בביקורת על השופטים כשאמר ש"השיפוט היה חלש בדיוק כמו בדרבי בשבוע שעבר", אך כעת הפורטוגלי מצא "קורבן" חדש, כאשר לוק שואו המגן השמאלי שלו חטף את מירב האש. "הגול השני הגיע מהצד של נורדין אמראבאט בימין, המגן השמאלי שלנו (לוק שואו) עמד 25 מטר ממנו במקום 5 מטר כדי ללחוץ אותו, אבל לא, אנחנו נחכה".

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
לא לפתיחה הזו הוא פילל. מוריניו/רויטרס
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
לוק שואו מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
תחת מתקפה. לוק שואו/GettyImages

מי שלא חסך ביקורות מהמאמן הפורטוגלי הוא פול סקולס, כוכב המועדון לשעבר שאמר: "נכון לעכשיו מנצ'סטר יונייטד משחקת כדורגל אומלל. אתה לא יודע מה לצפות ממנה. רשפורד הוא אולי נקודת האור היחידה בקבוצה. ציפיתי מהם להגנה הרבה יותר חזקה, אבל ווטפורד שלטה וכל פעם שהיא הגיעה לאיזור הרחבה הייתה הרגשה שהיא עומדת להבקיע".

בגרדיאן העבירו ביקורת על ההתעקשות של מוריניו להמשיך עם ויין רוני בעמדת הקישור. פאול דויל אמר על כך: "אין באלאנס במנצ'סטר יונייטד. ייקח זמן לאזן את המערך של הקבוצה ומוריניו צריך להבין שרוני מתאים לשחק בעמדה הרבה יותר קדמית ולא כקשר באמצע, שם צריכים לשחק מורגן שניידרלין, דיילי בלינד או מייקל קאריק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully