וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיום עגום: דריוס מיילס הכריז על פשיטת רגל

הפורוורד המגוון שנחשב לאחד הכשרונות הגדולים בארה"ב בתחילת העשור הקודם וסבל מפציעות, תקריות והשקעות לא נכונות מחוץ לפרקט איבד את כל 62 מיליון הדולרים שהרוויח לאורך הקריירה

כדורסלן העבר דריוס מיילס. GettyImages
קריירה מפוספסת. דריוס מיילס/GettyImages

דריוס מיילס, שנחשב לאחד הכשרונות הגדולים ביותר בכדורסל האמריקאי בתחילת העשור הקודם, הגיש בגיל 34 בקשה לפשיטת רגל, לאחר סדרה של החלטות רעות, שגרמו לו לאבד פחות או יותר את כל 62 מיליוני הדולרים שהרוויח לאורך הקריירה. בבקשה שהגיש לבית המשפט טען כי מחזיק בנכסים בשווי 460 אלף דולר, לצד חובות בשווי 1.57 מיליון דולר, בין היתר דמי מזונות.

מיילס, שבגובה 2.06 מ', עם סט כישורים מגוון ואתלטיות בלתי נגמרת, הפך לאחד משחקני התיכונים הטובים ביותר בארצות הברית בסוף שנות התשעים. בדראפט 2000 נבחר במקום השלישי על ידי לוס אנג'לס קליפרס, אך לאורך קריירה של שבע עונות ב-NBA סבל מפציעות לא מעטות וממספר תקריות מחוץ לפרקט, ולרגע לא הצליח להגשים את הפוטנציאל הגדול שהיה.

עונת השיא שלו היתה 2005/06, אז העמיד ממוצעים של 14 נקודות ו-4.6 ריבאונדים למשחק בפורטלנד. לאחריה עבר ניתוח בברכו ועבר על חוקי הסמים של הליגה, ובעוד ניסה לחזור לממפיס בעונת 2008/09, קלע 3.5 נקודות בלבד למשחק, ומאז לא שיחק שוב כדורסל מקצועני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully