וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע הרוויחה מעל 1.5 מיליון שקלים בעקבות הניצחון על אינטר

18.9.2016 / 10:52

הניצחון הלא צפוי זיכה את האלופה במענק הישגיות מאופ"א. שחקן: "עוד שני ניצחונות כאלה ואלונה החזירה את ההשקעה על אוחנה". בקבוצה עקבו אחרי דן ביטון: "הוא יחזור שחקן בשל ומצוין"

יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע הרוויחה קצת מעל למיליון וחצי שקלים מעצם הניצחון על אינטר ביום חמישי. זאת בעקבות מענק הישגיות שקיבלה הקבוצה מאופ"א אחרי ההישג שלה. לצד ההצלחות המקצועיות, הבעלים של הקבוצה אלונה ברקת יכולה להיות מרוצה מאוד גם מהפן הכלכלי. אחרי הגרלת הבתים היו כאלה שהיו בטוחים שההכנסות הכלכליות יתמקדו רק מזכויות השידור וממכירת כרטיסים למשחקים הביתיים, שכן היריבות היו קשות מאוד ויהיה קשה להוציא מהן נקודות אך הסנסציה ביום חמישי גרמה ללא מעט אנשים בקבוצה לפנטז על עוד הכנסות.

עוד בנושא:

באר שבע התקבלה בחום בארץ, בכר: "עשינו היסטוריה"
"אם הסוכן של ברק בכר יידע להוביל אותו הוא יהיה באירופה"
אינטר את לא מתביישת? באיטליה קוטלים אחרי ההפסד לבאר שבע

אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
עשתה קופה יפה. אלונה ברקת/יוסי ציפקיס

אגב, בקבוצה היו כאלה שדיברו על ההשקעה האדירה של ברקת בשחקני הרכש הזרים מבחינת משכורות ודמי ההעברה וכן בעסקת מיכאל אוחנה כשברקת שילמה 4.5 מיליון שקלים. "עוד שני ניצחונות ואלונה כבר החזירה את ההשקעה על אוחנה", אמר בחצי הלצה שחקן בקבוצה, "אבל אם להיות רציניים לא סתם משקיעים בקבוצה כי יודעים שאם ההשקעה נכונה היא חוזרת ועם ריבית".

בעניין אחר, בקבוצה עקבו אחרי התצוגה של דן ביטון במשחק מ.ס אשדוד נגד הפועל חיפה והיו מרוצים מאוד מהיכולת של השחקן. "הוא שחקן מצוין והמהלך הזה יעשה טוב לכולם. הוא יחזור שחקן בשל ומצוין", אמר גורם בקבוצה. יצויין שאשדוד תוכל לרכוש את כרטיסו בתום ההשאלה במיליון שקלים, אך לפי סעיף בעסקה האופציה תבוטל אם ביטון יחליט שהוא רוצה לחזור לבאר שבע.

בינתיים, בקבוצה החלו ההכנות למשחק מחר נגד מכבי חיפה כאשר אליניב ברדה לא צפוי להיות כשיר למשחק. מיחאי קורהוט בספק גדול וככל הנראה יהיה זה בן תורג'מן שיפתח בהרכב כשבכל מקרה כל ששת הזרים לא יוכלו לשחק. בכר לא תרגל הרכב אך ההערכה שיבצע כמה שינויים כשמאור מליקסון ומיכאל אוחנה עשויים לשוב להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully