וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "עשינו משחק גדול", בנאדו: "לא היה משחק ברמה גבוהה"

17.9.2016 / 22:10

מאמן הפועל כפר סבא היה מרוצה מהיכולת של שחקניו למרות ההפסד 1:0 לבני יהודה והגיב לקללות מהאוהדים: "הם צריכים שלנות גישה". מאמן הזהובים: "אנחנו צריכים להגיע למצב של איזון"

שרון מימר מאמן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
מרוצה מהקבוצה שלו. מימר/מגד גוזני

זה לא היה המשחק הכי טוב שיכול להיות, בקושי ראינו הזדמנויות אמיתיות לשערים, אבל בסופו של דבר בני יהודה הצליחה להשיג ניצחון 0:1 מול הפועל כפר סבא במחזור הרביעי בזכות שער של אלון תורג'מן כבר בדקה השלישית. זה הניצחון הראשון של בני יהודה העונה.

אריק בנאדו מאמן בני יהודה. מגד גוזני
מרוצה מהניצחון, עדיין לא מהיכולת. בנאדו/מגד גוזני

מאמן כפר סבא שרון מימר הפתיע ואמר לאחר המשחק: "אני מפרגן לבני יהודה, הם ניצחו, אבל עשינו פה משחק גדול. הגענו להרבה מצבים, לצערי הכדור לא נכנס וחבל. אני מחמיא לשחקנים שלי שעשו עבודה טובה. נקלענו לפיגור מוקדם ולצערי זה הכריע את המשחק. מי שמנתח דרך, מבין שאנחנו מגיעים להמון מצבים. אנחנו מגיעים למצבים ונכבוש עוד הרבה שערים העונה כי יש לנו חלק קדמי טוב, היום הכדור לא נכנס. אני מרוצה גם מההגנה, לא הפקרנו או שהם עשו מה שהם רוצים. לצערי הם נתנו לנו נוקאאוט בדקה השלישית. אני מרוצה מהם".

מימר התייחס גם לקללות שספג מאוהדי כפר סבא: "קשה לי להבין את הקללות של האוהדים בסיום. הקהל צריך להיות איתנו בטוב וברע. יותר מדי פעמים קורים מקרים שגם אם אנחנו משחקים טוב כבר מהדקה ה-15 הם מסתכלים רק על הרע. אני מציע לקהל למצוא את הטוב שברע ולא את הרע שבטוב כי זה לא מוסיף לא לקבוצה ולא לשחקנים. אם הם באמת רוצים בהצלחת המועדון, שישנו גישה ויהיו איתנו ברגעים הפחות טובים".

מאמן בני יהודה אריק בנאדו: "לא היה משחק ברמה גבוהה, אבל מבחינתנו היה חשוב הניצחון. היו לנו כמה מצבים כדי לחזור למשחק, אבל כפר סבא הגיעו לכמה מצבים וכמעט כבשו. עבדנו קשה מאוד, התחלנו את המשחק טוב מאוד והיו לנו כמה נפילות במהלך המשחק, אנחנו צריכים לבדוק למה זה קורה לנו. אנחנו צריכים להגיע למצב של איזון ויציבות. אני לא מאמין במזל, אתה צריך להיות טוב ואז המזל איתך. כפר סבא הייתה קרובה להעניש אותנו על המתנות שהענקנו לה. כל משחק בפני עצמו. בשבוע שעבר נראינו טוב נגד מכבי חיפה, השבוע משחק לא כל כך טוב, אבל ניצחנו. בשבוע הבא יש לנו משחק נגד באר שבע שהיא באמת הקבוצה הטובה ביותר בליגה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:1 את הפועל כפר סבא

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully