וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה: בר ברוך כובש את הנורבורגרינג עם למבורגיני

17.9.2016 / 20:50

הישראלי שמדהים את אירופה - בר ברוך, נהג מירוצים ישראלי ונהג הניסוי של למבורגיני, מסיים במקום הראשון בסבב הנורבורגרינג ומפתיע את עולם המירוצים

צילום: יצרן

בר ברוך משיג מקום ראשון באליפות סופר GT קאפ עם למבורגיני הורקן סופר טרופאו 620. אתר יצרן
משמאל, בר ברוך הישראלי שהביא ללמבורגיני את הנצחון/אתר יצרן

תזכרו את השם הזה טוב טוב, אם אתם עדיין לא מכירים אותו - בר ברוך. נהג מירוצים ישראלי צעיר שכובש את העולם בצעדי ענק. בשבת, כנגד הסיכויים, השיג את המקום הראשון במירוץ הסופר טרופאו למכוניות סופר GT קאפ, על מסלול הנורבורגרינג הגרמני. בר ברוך, אשר ביומיום מאייש משרת חלומות כנהג פיתוח של למבורגיני, הישראלי היחיד מעולם ואחד מ-13 בלבד בעולם, צורף למירוץ החשוב בגרמניה כדי שהקבוצה תוכל לבחון את כישוריו בסבב האירופי הקשה. את התשובה הם קיבלו במלואה, כאמור.

בשיחה שערכנו עם בר ברוך, הוא מסר לנו שלמרוץ זינק בן קבוצתו קיי קוזולינו שהוא אחד הנהגים הבכירים של למבורגיני במרוצי GT3 בינלאומיים. קיי זינק מעמדה 7 בגדרד ומסר לבר את המכונית בעמדה 3 לאחר 25 דקות נהיגה. במירוץ מבריק ומדויק, סיים את המרוץ במקום הראשון בקטגוריית ה-Pro-Am ובמקום רביעי בכלל הדירוג. בר ברוך קיבל את המכונית לאחר פגיעה קלה והמכונית יצאה מהסטאפ שאליו הוא רגיל, אבל ביצע את זמן ההקפה השני הכי מהיר לקטע המרוץ השני.

"על הגריד היו 42 מכוניות והרמה מאוד גבוהה. "ג'ורג'יו סנה", יו"ר למבורגיני סקוואדרה קורסה הגיע ללחוץ לי את היד והיה שמח מאוד על הניצחון בנוסף לעניין שזו היא הפעם הראשונה שאני מתחרה בליגה ופעם ראשונה בכלל על מסלול הנורבורגרינג ללא שום אימונים לפני. אני שמח מאוד על ההשיג, הולך לחגוג עם הקבוצה ומתכונן למרוץ מחר שאזנק אליו ממקום 10 על הגריד ומקום 3 מהקטגוריה שלנו!"

מכונית הלמבורגיני בה נהג בר ברוך הנה הורקן סופר טרופאו 620 שהותאמה במיוחד למירוצים. לזו מנוע V10 6.0 עם 620 כוחות סוס שמניעים את הגלגלים האחוריים בלבד. הרכב הוא רכב מסלול, משקלו כ-1200 קילוגרם שהם כ-400 פחות מרכב הכביש.

אנו נמשיך לעקוב אחר הישגיו של בר ברוך במסלולי המירוץ בעולם וגם נמשיך לקוות שבקרוב יוכל להתחרות גם כאן בישראל.

עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

בר ברוך משיג מקום ראשון באליפות סופר GT קאפ עם למבורגיני הורקן סופר טרופאו 620. נשלח מ-Huawei Mobile, אתר יצרן
בר ברוך משיג מקום ראשון באליפות סופר GT קאפ עם למבורגיני הורקן סופר טרופאו 620/אתר יצרן, נשלח מ-Huawei Mobile

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully