וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "טוב שלא הפסדנו, המשחק הזה מייצג את הפועל תל אביב"

האדומים יגיעו לדרבי ללא ניצחון, אחרי ה-3:3 מול קרית שמונה, והמאמן הודה: "בהפסקה ביקשתי סדר, לא יכול להגיד מה לא עבד". איוניר: "הגיע לנו לנצח". אזולאי: "עברתי תקופה קשה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב ועירוני קרית שמונה נפרדו הערב (שבת) ב-3:3 רב תהפוכות במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל, באחד המשחקים הטובים ביותר העונה בליגת העל. האדומים שברו בצורת בת 588 דקות בעונת 2016 עם שער זכות ראשון של עומרי אלטמן, אליו הצטרפו גם שניים מצד ארון שוינפלד ודאמיר שושביץ', אך זה לא הספיק לניצחון ראשון וגוטמן עם שתי נקודות בלבד העונה בליגה, שבוע לפני הדרבי מול מכבי תל אביב.

בצד השני, הקבוצה של מוטי איוניר עדיין לא הפסידה העונה בליגה, והיא עם שש נקודות, אחרי תוצאת תיקו שלישית ברציפות (1:1 מול הפועל חיפה, 2:2 מול בית"ר ירושלים ו-3:3 מול הפועל תל אביב), אך הפתיחה הטובה שלה לוותה בהחמצות רבות ורק קאמבק מרשים במחצית השנייה הציל עבורה נקודה יקרה. הצפוניים מחזיקים בשבע תוצאות תיקו משמונת משחקים שלהם העונה, כולל שלב הבתים בגביע הטוטו. איוניר ינסה לרשום ניצחון שני העונה במחזור הבא בבית מול בני סכנין.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה נפרדו ב-3:3
כבר לא קבוצה גדולה: כך יצאה הפועל תל אביב ממועדון "ארבע הגדולות"

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
הבצורת נשברה. גוטמן/יוסי ציפקיס

אלי גוטמן, מאמן הפועל תל אביב, הודה בסיום: "טוב שלא הפסדנו בסוף, המשחק הזה מייצג את הפועל תל אביב. קודם כל, זו קבוצה חדשה וזה מראה על הרבה מאוד חוסר יציבות תוך כדי המשחק. התחלנו בצורה נוראית וחזרנו לא בצורה מסודרת, אלא עם גול שהביא התלהבות. בהפסקה ביקשתי שיעשו סדר, שישלטו במשחק ופתאום אתה רואה את מה שקרה. לא יודע להגיד מה לא עבד. נבוא לדרבי בשבוע הבא כמו אנדרדוג, נתכונן וניתן את המקסימום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מוטי איוניר מאמן עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
מלכי התיקו. שחקני קרית שמונה/יוסי ציפקיס

מוטי איוניר, מאמן עירוני קרית שמונה: "אני לא מכיר הרבה מאמנים שחוזרים מפיגור 3:1 ועדיין מאוכזבים. אנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו, קשה לי להאמין שאם היינו מבקיעים שער שני הפועל הייתה חוזרת. יש דברים בכדורגל שאין להם הסבר, אולי בגלל זה מיליונים ברחבי העולם אוהבים את המשחק הזה. הדקות ההזויות האלה קרו לנו היום, אבל הספקנו להרגיע במחצית, לחזור ואפילו להיות קרובים לשער הרביעי. השגנו נקודה שהגיעה לנו, למרות שאני מרגיש שהגיע לנו לצאת עם שלוש. עאבד נפצע ועשינו שינוי טקטי עם מעבר ל-4-4-2 שעבד מצוין. יש לנו קישור מצוין, שלומי אזולאי נכנס נהדר והוא שחקן מצוין שיעזור לנו המון. יש לנו קבוצה טובה שכל הזמן מתחברת, והיום קיבלנו חומר חדש למחשבה לגבי איך אנחנו צריכים לשחק. אמרתי לשחקנים בהפסקה - 'המחצית הזאת לא הייתה קיימת מבחינתי, תחזרו לשחק איך ששיחקתם והמשחק בידיים שלנו'".

שלומי אזולאי, שכבש שער בכורה במדי קרית שמונה: "היה משחק מאוד משוגע, הדעה שלי מחולקת כי יצאנו פראיירים במחצית הראשונה ולא ירדנו ב-0:4. אני שמח לפחות שהראינו אופי, יש פה קבוצה צעירה וחבורה של גברים. אני שמח שחזרתי לשחק, אני שמח שקרית שמונה נתנה לי את הבמה והגעתי למועדון הזה. היה משמח יותר אם גם היינו מנצחים. אנחנו רוצים להתחבר כקבוצה ואני מצפה שנצבור נקודות בשבוע הבא נגד סכנין. במכבי תל אביב יש סגל גדול, קבוצה מאוד חזקה ופשוט לא נתנו לי את הצ'אנס שחיכיתי לו. בשלושת החודשים שלא שיחקתי עברתי תקופה לא קלה, זה הקשה עליי מאוד. אני שמח שחזרתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully