וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את אספניול

גם ללא גארת' בייל וכריסטיאנו רונאלדו, הצליחו הבלאנקוס לרשום ניצחון רביעי העונה ולשמור על מאזן מושלם. חאמס רודריגס (45+2) וקארים בנזמה (71) כבשו. ויאריאל ניצחה 1:2 את סוסיאדד, צפו בשער המדהים של סאנסונה

one

המחזור הרביעי בלה ליגה יינעל מחר עם המשחק בין אלאבס לדפורטיבו לה קורוניה, אבל עוד הערב (ראשון) נערכו ארבעה משחקים. ריאל מדריד עשתה את שלה גם ללא כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל וניצחה 0:2 בחוץ את אספניול. אלופת אירופה עם 12 נקודות מ-12 אפשריות. עוד קודם לכן, אוסאסונה וסלטה ויגו נפרדו ב-0:0, אתלטיק בילבאו ניצחה 1:2 את ולנסיה האומללה ו-ויאריאל ניצחה 1:2 את ריאל סוסיאדד.

חאמס חוגג/GettyImages

אספניול - ריאל מדריד 2:0

ארבעה משחקים, ארבעה ניצחונות. זה המאזן של ריאל מדריד בינתיים בליגה הספרדית. אם מוסיפים גם את ליגת האלופות והדרמה הענקית מול ספורטינג ליסבון, הרי שזה חמישה ניצחונות מחמישה משחקים. הבלאנקוס שמרו על מאזם המושלם בליגה אחרי ניצחון מול אספניול, גם ללא כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל שנעדרו בשל פציעה ומחלה. הקבוצה של זינדין זידאן נראתה מעט מתחת לרמתה הרגילה במחצית הראשונה, אבל גם כך שער של חאמס רודריגס בתום מהלך אישי יפה סידר לה יתרון בתוספת הזמן של המחצית. ב-45 הדקות האחרונות ריאל מדריד הגבירה את הקצב, שיחקה טוב בהרבה וגם תוגמלה עם השער השני, הפעם של קארים בנזמה בתום מהלך יפה. ריאל עם 12 נקודות מ-12 אפשריות, הקבוצה היחידה ששומרת על מאזן מושלם בליגה. אספניול עם שתי נקודות בלבד. אגב, זה היה ניצחון הליגה ה-16 ברציפות של ריאל מדריד, שהשוותה את השיא של ברצלונה מעונת 2010/11.

דקה 19: קאסמירו נפצע והוחלף על ידי טוני קרוס.

דקה 45+2: גול! טוני קרוס מסר לחאמס רודריגס, שעבר בין שני שומרים ובעט יפה ושטוח פנימה מ-22 מטר. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 59: הזדמנות גדולה לבנזמה, שקיבל כדור, עצר על החזה ובעט טוב בסיבוב, אבל דייגו לופס הדף.

דקה 71: גול! קרבחאל הכניס כדור עומק ללוקאס ואסקס, שיישר למרכז, שם המתין בנזמה, שמחמישה מטר בעט פנימה את ה-0:2 של ריאל מדריד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מודריץ'/רויטרס

אתלטיק בילבאו - ולנסיה 1:2

פתיחת העונה הקשה של העטלפים לא נעצרה גם בסן מאמס. פאקו אייסטרן השווה את פתיחת העונה הגרועה ביותר של ולנסיה, בדיוק כמו בעונת 1997/98 ו-1999/00, אז היא ספגה ארבעה הפסדים רצופים והמאמן עשוי לשלם את המחיר, כך טוענים בתקשורת הספרדית. הפתיחה הייתה דווקא טובה עבור פאקו עם שער יתרון של אלברו מדראן מבישול של נאני כבר אחרי 180 שניות. הסיוט של ולנסיה, אריץ אדוריץ, חזר לרדוף את העטלפים ועם צמד מבריק (24, 41) המשיך את המאזן המעולה שלו מול ולנסיה (שני שערים לרשת העטלפים גם בעונה הקודמת). הבאסקים עם שש נקודות העונה והם התאוששו בצורה טובה מהתבוסה לססואולו בליגה האירופית ביום חמישי.

צפו בתקציר המשחק

ויאריאל - ריאל סוסיאדד 1:2

ניקולה סאנסונה האיטלקי הגיש מועמדות לשער העונה בספרד, כשהכניע את חרונימו רולי עם ביצוע מרהיב מחצי מגרש בדקה ה-25. היה זה השער השני של סאנסונה במשחק, שלוש דקות אחרי שהבקיע את הראשון ולאחר שאלשנדרה פאטו החמיץ פנדל בדקה ה-16. יורי רק צימק עבור ריאל סוסיאדד בדקה ה-35 והמגן סלדואה הורחק בתוספת הזמן. ויאריאל עם שמונה נקודות ועדיין ללא הפסד.

צפו בתקציר המשחק

אוסאסונה - סלטה ויגו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully