וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפועל באר שבע גרמה לכאוס באינטר": הבלגן יוביל להגעת סימאונה?

באיטליה ממשיכים לעסוק במשבר: קאפלו ופראנדלי מועמדים להחליף את דה בור, אבל הנראזורי בונים על מינוי סימאונה ב-2018. הנשיא לשעבר מוראטי: "השחקנים נראו נגד באר שבע כמו באימון"

יוסי ציפקיס

בווידאו: קבלת הפנים להפועל באר שבע אחרי הניצחון בסן סירו

"הפועל באר שבע גרמה לכאוס באינטר", כך נכתב הבוקר (שבת) בעיתון "קוריירה דלו ספורט". באיטליה טוענים כי ערב הדרבי ד'איטליה מול יובנטוס, המועדון ממילאנו נמצא במשבר והמאמן פרנק דה בור מגיע כאשר החרב כבר מונחת על צווארו.

על פי הדיווחים, פאביו קאפלו וצ'זארה פראנדלי מועמדים להחליף את ההולנדי אם ייכשל מול יובנטוס, אלא שהתכנית של אינטר גדולה יותר והיא רואה בהם רק מאמני מעבר עד לאפשרות להחתים את דייגו סימאונה ב-2018. המאמן הארגנטינאי, קשר הנראזורי בעבר, הודיע שחוזהו באתלטיקו מדריד אכן קוצר בשנתיים כפי שדווח, וכבר הביע בעבר את רצונו לחזור לסן סירו כמאמן.

עוד בנושא:

ברק בכר: "לא יודע אם שחקני אינטר זלזלו בנו, עשינו היסטוריה"
מאור בוזגלו, הגרסה המושלמת: בלוג הליגה האירופית על הניצחון הגדול
"אינטר, את לא מתביישת?": באיטליה קטלו אחרי ההפסד לבאר שבע

מאמן אינטר פרנק דה בור. GettyImages
חוזה לשלוש שנים יסתיים אחרי ארבעה-חמישה משחקים? פרנק דה בור/GettyImages

דה בור חוטף אש מכל הכיוונים, אחרי שניצח רק פעם אחת והקבוצה שלו הובילה במשך דקה אחת בלבד מתוך ארבעת המשחקים שאימן עד כה - הדקה האחרונה של תוספת הזמן בפסקארה, אחרי שמאורו איקרדי קבע 1:2. נשיא המועדון אריק טוהיר סיפק מעין הודעת גיבוי כשהבהיר: "ההופעה נגד באר שבע הייתה מתחת לרמה המצופה מהשחקנים ומתחת למה שאנחנו יודעים שהקבוצה מסוגלת לשחק. אנחנו חייבים להישאר מאוחדים וקרובים לדה בור שיימצא את הדרך להוביל את הקבוצה למקום אליו היא ראויה.

מי שעוד יצא להגנת דה בור הוא שוער העבר פרננדו אורזי: "הוא כבר בסכנה? זה טירוף לפטר אותו אחרי ארבעה משחקים בלבד, ובמיוחד אחרי שהחתימו אותו לשלוש שנים. הבעיה כרגע היא שאף אחד לא יודע איך אינטר משחקת, גם דה בור עדיין לא הבין את מה שקורה סביבו".

מאסימו מוראטי בעלי אינטר. Claudio Villa, GettyImages
"דה בור נקלע לסיר של מים רותחים". מאסימו מוראטי/GettyImages, Claudio Villa

הנשיא לשעבר מאסימו מוראטי אמר: "ההפסד להפועל באר שבע לא היה קטן, זה נראה היה שהשחקנים באמצע אימון. אימון רציני, אבל בטח לא אימון מנטלי. דה בור נקלע לתוך סיר של מים רותחים וקשה לא להיכוות במצב כזה. אני מצפה לראות מול יובנטוס קבוצה הרבה יותר נלהבת מאשר ביום חמישי".

המאמן לשעבר לאונרדו סיכם: "מה שקרה לאינטר נגד הפועל באר שבע ילמד את הקבוצה לא לחזור על אותן הטעויות. ניצחונות עוזרים לך לנצח. הצלחה בליגה האירופית תעשה טוב גם למועדון וגם לשחקנים. עכשיו יובנטוס תהווה מבחן עבור אינטר, בעיקר בגלל ההפסד הזה לבאר שבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully