וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אינטר, את לא מתביישת?": באיטליה קוטלים אחרי ההפסד לבאר שבע

הכותרת הראשית בגאזטה לא ריחמה, האוהדים לעגו לתלבושת הספרייט ופרנק דה בור ההמום התנצל בפני הקהל שהגיע לאצטדיון ותקף את שחקניו: "לא מבין איך איבדנו את הראש ככה אחרי שער אחד"

"אינטר, את לא מתביישת?", שאלה הכותרת של העיתון "גאזטה דלו ספורט" בבוקר שאחרי הסנסציה הגדולה של הפועל באר שבע. אלופת ישראל הדהימה עם 0:2 בסן סירו בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית, והתקשורת האיטלקית לא ריחמה על הנראזורי, שהושפלו באצטדיונם הביתי על ידי קבוצה שרבים מאוהדיה כלל לא הכירו.

בתקשורת האיטלקית כבר מסמנים מחליפים לדה בור שההפסד הזה פגע קשות במעמדו ועל פי הדיווחים שמגיעים מארץ המגף, אם אינטר תנחל הפסד נוסף ביום ראשון מול יובנטוס האלופה, ההולנדי יפוטר ומי שיחליף אותו יהיה פאביו קאפלו. דה בור מונה אומנם רק שבועיים לפני פתיחת העונה, אך אינטר פתחה את הסרייה א' בצורה רעה ביותר עם הפסד חוץ לקייבו, תיקו ביתי מביך מול פאלרמו החלשה ורק במחזור האחרון השיגה את ניצחון הבכורה שלה וגם זה היה בשיניים, 1:2 בפסקארה בזכות שער של איקרדי בתוספת הזמן.

עוד בנושא:

ויטור ובוזגלו קבעו 0:2 סנסציוני להפועל באר שבע על אינטר
ברק בכר: "הצגנו משחק קרוב למושלם". מאור בוזגלו: "משחק היסטורי"

המאמן ההמום פרנק דה בור פנה אל האוהדים: "ראשית, אני מבקש להתנצל בפני הקהל שהגיע לאצטדיון. אם מנתחים את המשחק ומה שראינו על כר הדשא, הייתי אומר שבמחצית הראשונה יצרנו מצבים והיינו שווים שער. הם כבשו אחרי מצב נייח ותפסו אותנו לא מוכנים. למרות זאת, הייתי בטוח שנכבוש ונהפוך את התוצאה. אני לא מבין איך איבדנו את הראש ככה אחרי שער אחד. תמיד אפשר להיקלע לפיגור, אבל אני כועס כי זה קורה לנו יותר מדי. אני לא חושב שיש סיבה לאבד כך את הראש, כפי שקרה הערב".

במילאן נהנים לרקוד על הדם של אינטר

הקריקטורה הכי קיצונית ברשת

תלבושת הספרייט המושמצת

ב-2010 היא עוד הייתה אלופת אירופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully