וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סקולס: "כולם מצפים מדיילי בלינד להיכשל, וגם אני מצפה לזה"

אקס מנצ'סטר יונייטד מצא את האשם להפסד בדרבי: "הוא לא מתאים לרמה הגבוהה שנדרשת באנגליה. לקחו קשר אחורי והפכו אותו לבלם". השדים האדומים שברו את שיא ההכנסות עם 515 מיליון ליש"ט

עריכת וידאו: אוהד פיטר

מנצ'סטר יונייטד חשפה היום (שני) את הדוח הכספי השנתי שלה, שבה מתגלה כי היא הקבוצה הראשונה בבריטניה שרושמת הכנסות שנתיות של למעלה מחצי מיליארד ליש"ט. יונייטד הודיעה שהיא רשמה הכנסות שיא של 515 מיליון ליש"ט, כמו גם רווח של 68.9 מיליון ליש"ט.

עוד בנושא

מנצ'סטר יונייטד הפסידה בדרבי, מוריניו האשים
פרשנות: למה מוריניו מאשים את כולם בהפסד
ניוקאסל חשפה פסל של אלן שירר בסט. ג'יימסז פארק: "הרגשה נהדרת"
מנצ'סטר יונייטד "המומה" מזלאטן, תציע לו חוזה לעונה נוספת

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד עם זלאטן איברהימוביץ'. AP
הכסף זורם לכל הכיווונים. מוריניו ויונייטד/AP

הגידול המשמעותי בהכנסות הוא בזכות הסכם האימוץ עם חברת אדידס, כמו גם עם שותפות אחרות והסכמים מסחריים אחרים עם חברות ברחבי העולם. עלות השכר עלה ל-232.2 מיליון ליש"ט, וזאת בעקבות צירופם של שורה של כוכבים (כמו פוגבה וזלאטן) ושל המאמן ז'וזה מוריניו.

עם זאת, העובדה שהקבוצה לא העפילה לליגת האלופות פגעה לה קשות בהכנסות, ולא רק בגלל ההכנסות מאופ"א, אלא גם בגלל ההסכם שלה עם אדידס, שמוריד לה 30 אחוז מ-75 מיליון ליש"ט.

כמו כן עולה מהדו"ח שהעלות של פיטורי המאמן לואי ואן חאל ועוזריו לצוות המקצועי למועדון היא 8.4 מיליון ליש"ט - סכום נמוך יותר ממה שאברטון משלמת למאמנה המפוטר רוברט מרטינס.

עוד באותו נושא

דיווח: מנצ'סטר יונייטד מאושרת מזלאטן, תציע לו חוזה לעונה נוספת

לכתבה המלאה
דיילי בלינד שחקן מנצ'סטר יונייטד (ימין) עם מרואן פלאיני. GettyImages
תחת מתקפה. בלינד/GettyImages

ההערכות הן שבעונה הבאה ההכנסות יגדלו אף יותר, ל-540 מיליון ליש"ט. "הכנסות השיא שלנו משקפות את כוחו העסקי של המועדון", אמר יו"ר המועדון אד וודוורד, "המטרה היא להגיע לשיא חדש ב-2017, גם בלי ההכנסות מליגת האלופות. ההכנסות הגדולות עזרו לנו להשקיע בסגל ובצוות המקצועי, והציב אותנו בעמדה טובה יותר במאבקים על ניצחונות ותארים".

מאוחר יותר פול סקולס, שדאג להבהיר מפתיחת העונה את חוסר שביעות הרצון שלו מהסגנון של השדים האדומים, סימן את האשם המרכזי בהפסד בדרבי: "דיילי בלינד הוא קשר אחורי, רק המאמנים של יונייטד הפכו אותו לבלם וזה נדבק גם בנבחרת הולנד. לא ברור לי הוויתור על כריס סמולינג, שיתוף הפעולה של בלינד עם אריק באי אמנם טוב, אבל לא מושלם. מדובר בשחקן מוגבל שלא מסוגל לשחק ברמה הגבוהה של הליגה האנגלית. כולם מצפים ממנו להיכשל, והאמת שגם אני מחזיק באותה הדעה ובטוח כי בלינד לא מסוגל להתעלות. אני יודע שהוא ייכשל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully