וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל חשפה פסל של אלן שירר בסט. ג'יימסז פארק: "הרגשה נהדרת"

כבוד גדול לחלוץ האגדי של המגפאייז. שירר כבש 206 שערים ב-10 השנים שלו במועדון אותו אהד כילד: "אני גאה ומאושר". קווין קיגן: "מגיע לו". בניטס: "מחווה נפלאה לאגדה גדולה"

רויטרס

פסל של אלן שירר נחשף היום (שני) מחוץ לאצטדיון סט. ג'יימסז פארק בניוקאסל. הפסל, 2.90 מטר גובהו, הוצב סמוך לפינה הדרום-מערבית של האצטדיון והעניק את הכבוד הראוי לחלוץ האגדי.

שירר נולד בניוקאסל והיה אוהד של הקבוצה המקומית. הוטא כיכב בליגת בתי הספר המקומית, אבל בגיל 16 עבר לסאות'המפטון. הוא שיחק בדרום אנגליה ארבע שנים, עבר לבלקבורן אותה הוליך לאליפות וב-1996 חזר הביתה לניוקאסל. ב-10 השנים הבאות כבש 206 שערים בכל המסגרות והפך לאחד מגדולי שחקני ניוקאסל בכל הזמנים.

הפסל נחשף לצלילי השיר Local Hero של הזמר המקומי מארק נופלר מלהקת דייר סטרייטס. בין הנוכחים הרבים היה גם המאמן לשעבר קווין קיגן, שאמר: "זה מגיע לו". שירר הודה ליו"ר לשעבר פרדי שפרד ולמועצת העיר ניוקאסל ואמר: "זו הרגשה נהדרת, אני גאה ומאושר".

המאמן רפא בניטס שלח הודעה דרך המועדון ובה נכתב: "לצערי לא אוכל להיות בטקס חשיפת הפסל בגלל האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד ק.פ.ר. אבל אני יודע שזה יהיה מאורע מאוד מיוחד בשביל אלן, האוהדים, המועדון והעיר. הצבת הפסל היא מחווה נפלאה לאגדה גדולה".

כדורגלן העבר אלן שירר, ליד הפסל שלו בניוקאסל. רויטרס
שירר והפסל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully