וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס וינטרה: "קיבלתי הבטחות מהפועל תל אביב, אבל גיליתי מציאות שונה"

הבלם היווני התראיין בקפריסין וסיפר בקצרה על התקופה הלא מוצלחת במתחם חודורוב: "הגעתי עם ציפיות גדולות בגלל מה שהבטיחו לי. הייתי לבד בישראל וחוויתי שנה עם הרבה קשיים"

יוסי ציפקיס

לוקאס וינטרה התראיין השבוע בקפריסין וסיפר בקצרה על החוויה הלא מוצלחת בהפועל תל אביב בעונה שעברה. האדומים הצליחו לשים את ידם על וינטרה בקיץ שעבר רק אחרי מסכת שכנועים ארוכה, אבל אחרי פתיחת עונה טובה מבחינה אישית, הוא "נדבק" בחולשה של חבריו ובסופו של יום שימש אחד הסמלים לעונה המאכזבת של הפועל תל אביב.

עוד בנושא:

20:30, ספורט1: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב
הפועל תל אביב: "הגרעון עומד על 45 מיליון שקל, ייקח שנים לחסל אותו"

"הגעתי להפועל תל אביב עם שאיפות גדולות בהתאם למה שהבטיחו לי במועדון, אבל המציאות שגיליתי הייתה שונה", הוא סיפר השבוע, "גם הייתי לבד בישראל, בלי המשפחה שלי. זה השפיע עלי והייתה לי שנה עם לא מעט קשיים".

וינטרה שותף ב-25 משחקי ליגה בעונה שעברה, אבל הגעתו של אלי גוטמן לקבוצה למעשה סימנה את הדרך שלו החוצה. ב-1:1 נגד עירוני קרית שמונה בחוץ הוא ביצע טעות חמורה שוהבילה לשוויון של המארחת ודקה לאחר מכן הוחלף. מאז לא שותף יותר ובקיץ האדומים ונציגיו ניהלו מו"מ ארוך ולבסוף מוצלח לשחרורו.

אגב, גם הבכורה של וינטרה באומוניה לא הייתה ממש מוצלחת. היווני שיחק 90 דקות ב-1:1 הביתי המאכזב נגד דוקסה הקטנה ובדקה ה-71 הוא ביצע עבירה בתוך הרחבה. למזלו השופט התעלם ולא הצביע על הנקודה הלבנה. צילומי הטלוויזיה הוכיחו שלזכות דוקסה היה צריך להיפסק פנדל.

שחקן הפועל תל אביב, לוקאס וינטרה. סוכנות ג'יני
שני הצדדים שמחו להיפרד. וינטרה/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully