וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רובן בראחה מועמד להחליף את פאקו כמאמן ולנסיה

אחרי ה-3:2 המביך של קבוצתו בבית מול בטיס, בספרד טוענים שמעמדו של אקס מכבי תל אביב מעורער מאוד ושחקן העבר עשוי להחליפו. פאקו: "אני אשם בדיוק כמו השחקנים שלי בהפסד הזה"

one

בווידאו: תקציר ההפסד של ולנסיה מול בטיס

פאקו אייסטרן הגיע בעונה שעברה לוולנסיה על תקן של מושיע. המאמן שהוליך את מכבי תל אביב לטרבל, החליף את גארי נוויל במהלך העונה כשהקבוצה הייתה בתחתית והצליח לייצב את המועדון, למרות שהקבוצה סיימה בסופו של דבר במקום ה-12 בטבלה. פאקו קיבל אשראי מהבעלים פיטר לים להמשיך עונה נוספת אבל אחרי אחרי שלושה מחזורים העטלפים נראים נורא ואחרי ה-3:2 הביתי מול בטיס אתמול, ולנסיה סוגרת את הטבלה כשהיא אחת משתי קבוצות בלבד עם אפס נקודות.

עוד בנושא:

ספרד: עוד הפסד לפאקו עם ולנסיה, בכורה לאצילי בגרנאדה

פאקו אייסטרן מאמן סנטוס לגונה. רויטרס
המאמן הראשון שיפוטר בספרד? פאקו אייסטרן/רויטרס

על פי דיווחים שמגיעים בשעות האחרונות מספרד, מעמדו של פאקו כבר מעורער מאוד ובאחד האתרים עולה שמו של רובן בראחה כמועמד המוביל להחליף את פאקו בתפקיד. בראחה, שאימן את קבוצת הנוער של המועדון ב-2015, חתם בעונה שעברה כמאמנה של אלצ'ה, אך עזב ביוני האחרון אחרי שלא קיבל את ההצעה להארכת חוזהו.

ומה היה לפאקו עצמו להגיד אחרי ההפסד המביך? "אני אשם כמו השחקנים, אמר פאקו, "איבדנו כדורים במרכז השדה ושילמנו על כך אבל אני מאמין בקבוצה הזו. זה הפסד קשה מאוד. אין בעיה בהגנה שלנו. היו לנו יותר מצבים במשחק הזה. בטיס הגנה רע מאיתנו. הכדורגל מעניש אותנו בגלל שאין לנו מזל. היו לנו כדורים שפגעו בקורה וכדורים שנהדפו על ידי השוער שלהם". על כך שקבוצתו עם אפס נקודות אחרי שלושה מחזורים: "לא אכפת לי מה אנשים מדברים, אני מדבר על מה שבשליטתי ואני מאמין בקבוצה הזו ואני בטוח שנצא מהמצב הזה".

יש לציין שעל ולנסיה עבר קיץ סוער במיוחד, כאשר הקבוצה איבדה שחקני מפתח כמו פאקו אלקאסר ואנדרה גומס שעברו לברצלונה ושקודראן מוסטפי שנמכר לארסנל. במקומם הצטרפו אליקים מנגאלה, אזקיאל גאראי, מוניר ונאני אך נראה כי הקבוצה נחלשה בצורה משמעותית.

רובן בראחה שחקן ולנסיה. רויטרס
יחליף את פאקו? רובן בראחה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully