וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלוטלי: "ליברפול הטעות הגדולה בחיי, לא מאוחר לזכות בכדור הזהב"

מריו באלוטלי כבש צמד מנצח בבכורה שלו בניס, וחוזר לפתוח פה: "המעבר לליברפול היה ההחלטה הכי גרועה בחיים שלי, לא אהבתי את רוג'רס וקלופ. בשנתיים האחרונות מוסר העבודה שלי עלה מ-10 ל-80 אחוז"

מריו באלוטלי. AP
מריו באלוטלי/AP

מריו באלוטלי חוזר. לא רק שהחלוץ האיטלקי כבש אתמול (ראשון) צמד בבכורה שלו במדי ניס ועזר לקבוצו לנצח 2:3 את מארסיי בליגה הצרפתית, "באלו" גם חזר לסורו כששוב פתח פה בצורה אופיינית.

עוד בנושא:
צרפת: באלוטלי כבש צמד בבכורה והוביל את ניס ל-2:3 על מארסיי
איטליה: ניצחון בכורה לאינטר, טוטי העניק לרומא 2:3 דרמטי
גרמניה: 4:4 מטורף בין מיינץ להופנהיים, עוד הפסד לוורדר ברמן

"המעבר לליברפול היה ההחלטה הכי גרועה בחיים שלי", אמר באלוטלי, "חוץ מהאוהדים הפנטסטיים, ומלבד לכמה שחקנים שהיה לי איתם קשר טוב, לא אהבתי את הקבוצה הזאת. היו לי שני מאמנים בליברפול, רוג'רס וקלופ לתקופה קצרה, לא אהבתי את השיטות שלהם ואת האישיות שלהם. אף פעם לא הרגשתי שם טוב.

"אני לא כמו זלאטן איברהימוביץ', לדוגמה. אתה יכול לאתגר אותו ולשים מולו אריות, והוא עדיין יישאר רגוע. אם תקיף אותו באנשים טובים, הוא עדיין יישאר שקט. ככה הוא. אבל אני צריך להיות רגוע יותר, ולצד אנשים שעובדים למעני".

באלוטלי בן ה-26 כבש אתמול במשחק הליגה הראשון שלו בניס יותר שערים משכבש בליברפול בכל הקדנציה שלו בליגה. עכשיו הוא אופטימי, ולא מהסס לומר ש"זה לא מאוחר מדי עבורי לזכות בכדור הזהב. אני חושב שכבר יכולתי לזכות בתואר כדורגלן השנה בעולם, אבל אולי אוכל לעשות את זה בשנתיים-שלוש הקרובות, אם אמשיך לעבוד קשה ולהישאר רציני. לאורך השנתיים האחרונות מוסר העבודה שלי עלה מעשרה אחוזים ל-80 אחוז. אני ממש התחלתי לעבוד קשה בשנתיים האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully