וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עודד ברנדוויין חתם לחודשיים

11.9.2016 / 21:35

הגארד (28, 1.79) יחזק את הקבוצה של שרון אברהמי בעקבות הפציעה של רביב לימונד, כשייתכן שימשיך עד לסיום העונה. קלע אשתקד 6.8 נקודות למשחק בנהריה. דניאל איידן שוב מועמד לעזוב לגלבוע

שחקן עירוני נהריה עודד ברנדוויין. ברני ארדוב
נודד דרומה. ברנדוויין/ברני ארדוב

הפועל תל אביב הודיעה הערב (ראשון) על החתמתו של הגארד עודד ברנדווין לחודשיים, עם אופציה להאריך את החוזה עד לסוף העונה. ההחתמה מגיעה בעקבות הפציעה של רביב לימונד שאמור להעדר כחודש, אך האדומים לא היו מעוניינים להסתכן בכך שלימונד יצטרך זמן נוסף כדי להחלים מהפציעה בקרסול. ברנדווין נשאר ללא קבוצה מתחילת העונה, ולאחרונה הוזכר שמו כמועמד להצטרף גם להפועל אילת.

ברנדוויין (1.79, 28) גדל במחלקת הנוער של בני הרצליה ואף שיחק מעט בקבוצת הבוגרים של בני השרון בעונת 2006/7. לאחר מכן יצא למסע מוצלח בליגה הלאומית באליצור רמלה ומכבי הוד השרון לפני שקיבל הזדמנות שנייה בליגת העל, הפעם במדי הפועל עפולה. אחרי עונה נוספת בלאומית במדי אליצור יבנה ניצל את הדרכון הפולני וחתם בקטוביצה מהליגה הראשונה, התקדם לצ'ארני סלופסק והשלים שלוש עונות בליגה הראשונה בעונת 2013/14 בקבוצת קוז'לין. בכל אחת מהעונות הללו היה מהגארדים הטובים בפולין. בעונת 2014/15 חזר לישראל וחתם בגלבוע/גליל שירדה בתום העונה לליגה הלאומית, כשהוא רושם 9.9 נקודות ו-2.9 אסיסטים בממוצע למשחק. בעונה שעברה עבר לנהריה ורשם במדיה 6.8 נקודות ו-2.6 אסיסטים למשחק.

במקביל בהפועל עשויים בסופו של דבר לשחרר את דניאל איידן, כשמי שמועמדת לקלוט אותו היא גלבוע/גליל, שהייתה במגעים עם הקבוצה והשחקן עד לאחרונה. לאחר שאותם מגעים נמשכו זמן רב החליטו בגלבוע לצרף את עמית ביר-כץ, אך לאחר הפציעה של טל קרפלס מעוניינים במועדון לצרף שחקן ישראלי נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully