וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: באלוטלי כבש צמד בבכורה והוביל את ניס ל-2:3 על מארסיי

פרימיירה נהדרת לחלוץ האיטלקי בצרפת, וויליאן סיפריאן הכריע את המשחק בדקה ה-87 והקפיץ את ניס למקום השני. מבלוט ארדינץ' כבש שלושער ב-0:3 של מץ בנאנט, 0:2 לראן על קון

מריו באלוטלי. GettyImages
חזר לחייך. מריו באלוטלי/GettyImages

המחזור הרביעי בליגה הצרפתית הסתיים הערב (ראשון) עם הבכורה הנפלאה של מריו באלוטלי, שכבש צמד במדי ניס והוביל אותה ל-2:3 על מארסיי בדרבי. מץ עלתה למקום השלישי עם 0:3 בנאנט בזכות שלושער של מבלוט ארדינץ', בעוד ראן ניצחה בבית 0:2 את קון.

ניס - מארסיי 2:3

איזו הופעת בכורה חלומית למריו באלוטלי. החלוץ האיטלקי ערך את הפרימיירה שלו בליגה הצרפתית בדרבי מול מארסיי, כבש בפנדל כבר אחרי שבע דקות וגם השווה בנגיחה בדקה ה-78. בתווך הצליחו האורחים להפוך עם שער של פלוריאן תובאן (14) ופנדל של בפטימבי גומיס (72) שחגג באקסטזה בתוך הרשת, אך סופר מריו כאמור השווה והמילה האחרונה הייתה של וויליאן סיפריאן, שבעט מרחוק ונעזר בשוער האורח יוהאן פלה כדי להכריע בדקה ה-87. ניס נצמדה למונאקו המוליכה עם 10 נקודות, מארסיי עם ארבע במקום ה-14.

מבלוט ארדינץ' שחקן מץ. AP
חוזר לככב. מבלוט ארדינץ'/AP

נאנט - מץ 3:0

מבלוט ארדינץ' הטורקי המשיך את פתיחת העונה הנהדרת שלו, ואחרי הצמד במחזור הפתיחה מול ליל, הוסיף שלושער גדול בסטאד דה לה ב'וזואר והנחיל לנאנט הפסד שלישי ברציפות. מץ לא ניצחה את נאנט בחוץ מאז פברואר 2000, אבל הפעם הייתה גדולה עליה בזכות החלוץ הטורקי שהשלושער הקודם שלו היה במדי פריס סן ז'רמן מול סושו במרץ 2010. אופה אנגט בישל לו את הראשון בדקה ה-18, בתוספת הזמן של המחצית הוא היה על ריבאונד והקינוח הגיע מהנקודה הלבנה בדקה ה-78. מץ במקום השלישי עם תשע נקודות.

ראן - קון 0:2

ניצחון ביתי שני ברציפות לקבוצה של כריסטיאן ויוהאן גורקוף. הבן לא כבש הפעם, אבל ראן לקחה את הנקודות מול קון. ווסלי סעיד חתם התקפה קבוצתית יפה עם בעיטה לרשת בדקה ה-47, והמחליף הבוסני סאנין פרצ'יץ' חתם בתוספת הזמן אחרי בישול במתפרצת של פול ז'ורז' אנטפ.

  • עוד באותו נושא:
  • מץ
  • נאנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully