וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו עונה לצ'אבי: "מה אכפת לי ממנו, הוא משחק בקטאר, או לא יודע איפה"

כוכב ריאל מדריד חזר לשחק אחרי חודשיים וכבש ב-2:5 על אוסאסונה, שלח מסר להנהלה ("אם הייתי נשיא הייתי מחתים אותי לעשר שנים"), ושלח עקיצה לצ'אבי: "לי יש שלושה כדורי זהב, לו אף אחד"

one

ריאל מדריד רשמה הערב (שבת) את ניצחון הליגה השלישי שלה בשלושת מחזורי הפתיחה בספרד כשהביסה 2:5 את אוסאסונה בברנבאו. עם כל הכבוד לניצחון של ריאל, הדבר המעניין ביותר במשחק היה חזרתו של כריסטיאנו רונאלדו לפעילות. הכוכב הפורטוגלי פתח בהרכב, חודשיים אחרי הפציעה המתסכלת בגמר יורו 2016, וכבר אחרי שש דקות העלה את קבוצתו ליתרון 0:1.

עוד בנושא:
צ'אבי: "רק עבור אוהדי ריאל מדריד רונאלדו נחשב לטוב יותר ממסי"
ספרד: ריאל מדריד ניצחה את אוסאסונה 2:5

סרחיו ראמוס כריסטיאנו רונאלדו שחקני ריאל מדריד. רויטרס
חוגג ועוקץ. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

"הרגשתי בסדר, יכולתי מבחינה פיזית לשחק 90 דקות בלי שום בעיה, תמיד יש דברים שקצת מפחדים לעשות, אבל סיימתי את המשחק בלי כאבים ואני צובר כוח. ניצחנו, כבשתי שער והקבוצה שיחקה טוב מאוד, הכל מצוין", אמר רונאלדו והוסיף חיוך לכיוון המאמן שלו, "קבעתי עם זידאן שאשחק 60 דקות, ושיחקתי 65 דקות, אז הוא נכשל".

אחרי שסיים לדבר על יכולתו התפנה רונאלדו לדבר על עתידו במדריד, ושלח מסר ברור מאוד למקבלי ההחלטות, "הדברים הולכים טוב מאוד, ואמרתי את זה הרבה מאוד פעמים, אם אני הייתי הנשיא של ריאל מדריד, הייתי מחתים שחקן כמוני למינימום 10 שנים. אנחנו בסדר, ואני בכלל לא מודאג. באופן ברור אני חושב על לפרוש במדריד. אני לא רואה שום דבר אחר שיקרה בקריירה שלי אם לא לסיים אותה כאן. אני רוצה להשאר כאן עוד הרבה שנים, אני במועדון הכי גדול בעולם שיש לו את השחקנים הכי טובים".

רונאלדו גם נשאל על דברים שאמר עליו צ'אבי, שחקן ברצלונה לשעבר ("הבעיה של רונאלדו היא שיש מישהו אחר שהוא הטוב בהיסטוריה, רק אוהדי ריאל מדריד חושבים שהוא טוב יותר ממסי"), וענה: "הכדורגלן שהכי מחפשים אותו באינטרנט זה אני. כל אחד יודע שכדי לקבל כותרות, הוא צריך לדבר עליי. מה אכפת לי מה אמר עליי צ'אבי, הוא משחק בקטאר, או לא יודע איפה... אני זכיתי בהכל, לו אין אף כדור זהב, ולי יש שלושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully