וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני קאן וקסיאס: בופון נבחר לשוער הטוב בתולדות ליגת האלופות

שוערה האגדי של יובנטוס ונבחרת איטליה קיבל 59 אחוז מהקולות בהצבעה, זאת למרות שלא זכה מעולם במפעל היוקרתי. שוערה של באיירן מינכן סיים שני, גם נוייר, פרוצי ושמייכל נותרו מאחור

ג'אנלואיג'י בופון עם ערן זהבי. ברני ארדוב
עוד תואר לאוסף. בופון/ברני ארדוב

ג'אנלואיג'י בופון, שוערה האגדי של יובנטוס ונבחרת איטליה, מעולם לא זכה בליגת האלופות. אולם, זה לא ממנו להיבחר כשוער הטוב ביותר בתולדות המפעל בהצבעה שנערכה אתמול על ידי אופ"א שהודיעה על הבחירה בטוויטר הרשמי של ליגת האלופות.

בופון, שרק ביום שני האחרון שיחק בישראל וספג שער נדיר ביופיו מטל בן חיים, קיבל לא פחות מ-59 אחוז מהקולות עם 58 אלף איש שבחרו בו כשוער הטוב בתולדות המפעל כשהוא מקדים את אוליבר קאן, שוערה של באיירן מינכן. בופון הקדים בין היתר אגדות נוספות כמו פטר שמייכל, אנג'לו פרוצי, ג'אנלוקה פאליוקה, איקר קסיאס, אדווין ואן דר סאר, מנואר נוייר ועוד רבים וטובים.

ובינתיים, באופ"א גיבשו נבחרת מעניינת שבנויה מ-11 מהמאמנים הבכירים באירופה לפי העמדות שלהם בקריירה שלהם כשחקנים. בשער הוצב מישל פרודום מאמנה של קלאב ברוז'. אורס פישר מבאזל, פרנק דה בור מאינטר ומאוריסיו פוצ'טינו מטוטנהאם מרכיבים את שלישיית ההגנה, כאשר ג'ובאני ואן ברונקהורס ולואיס אנריקה מאיישים את עמדות הקיצוניים ודייגו סימאונה במרכז השדה. פיליפ קוקו, זינדין זידאן ופפ גווארדיולה בחולייה הקדמי כשסרגי רברוב מאמנה של דינמו קייב פותח כחלוץ חוד. מסכימים עם הבחירות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully