וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד תציע חוזים חדשים לבייל, רונאלדו, קרוס ומודריץ'

איסור ההעברות עשה את שלו, והבלאנקוס נחושים להבטיח את הישארותם של הכוכבים הגדולים. הדגש הוא על הוולשי, שיקבל הצעה לחוזה עד שנת 2021 במטרה לדאוג כי ישתכר יותר מניימאר

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד (ימין) עם גארת' בייל. GettyImages
החתימה בקרוב? רונאלדו ובייל/GettyImages

איסור ההעברות שהוטל על ריאל מדריד גרם לראשי הבלאנקוס להבין שעליהם לשמור על הנכסים שכר נמצאים ברשותם, ובראשם גארת' בייל. ריאל תציע לוולשי חוזה חדש לחמש שנים בחודש הבא, שיהפוך אותו לבעל השכר השלישי בגובהו בכדורגל העולמי, בניסיון להבטיח כי חיזוריהן של מנצ'סטר יונייטד וקבוצות אחרות לא יגרמו לעזיבתו כאשר אין באפשרות הקבוצה לקנות שחקנים חדשים.

לא מדובר רק בבייל, על פי דיווחים ריאל מתכוונת להציע חוזים חדשים גם לכריסטיאנו רונאלדו, טוני קרוס ולוקה מודריץ'. גם אם יסרבו לחתום או יעכבו את המשא ומתן מול הקבוצה, הבלאנקוס לא מתכוונים לשחרר אף אחד מן הכוכבים הגדולים שלהם עד שיוסר האיסור בינואר 2018.

לבייל כרגע חוזה בקבוצה עד 2019, והוא מרוויח 180 אלף פאונד לשבוע, אך לאחר חתימתו של ניימאר על חוזה חדש בברצלונה במהלך הקיץ הנוכחי, הוולשי מרוויח פחות ממנו ואת זה ריאל מעוניינת לשנות. נראה כי כאשר יסתיים "קרב" השכר שמתנהל בשנים האחרונות בין ליאונל מסי לכריסטיאנו רונאלדו, יהיו אלה הכוכבים הצעירים יותר שייאבקו על תואר גדול המשתכרים.

עוד בנושא

סערה בספרד: המאמן הלך מכות עם החלוץ באימון וקילל את הקפטן
סוכנו של ניימאר: "הוא היה קרוב להצטרף לפריס סן ז'רמן בקיץ"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully