וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת שבת: הובאן, קורהוט וגורדנה לא בסגל של באר שבע

השלושה לא ישחקו מול בני סכנין, ברדה חוזר. גילי ורמוט עשוי לפתוח במכבי חיפה לצד מוגרבי או רוקאביציה. אזולאי ייכלל בסגל קרית שמונה? אלי כהן מתלבט בין ממן לפלקושצ'נקו

צילום: ניב אהרונסון עריכה: טל רזניק

משחקי שבת:

seperator

14:30 הפועל חיפה: החלוץ ענר שכטר (19), חתם על חוזה לחמש שנים אצל האדומים, במסגרת מדיניות המועדון לקידום שחקנים צעירים ושילובם בקבוצה הבוגרת. שכטר, שחקן נבחרת הנוער, שערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים טרם מלאו לו 18 שנים, יהיה אחד מחריגי הגיל של קבוצת הנוער וחלק מסגל הקבוצה הבוגרת (איציק יצחקי).

14:14 הפועל חיפה: עד כה נמכרו 2,000 כרטיסים למשחק. על פי קצב המכירה, במועדון מאמינים כי כ-5,000 צופים יגיעו (איציק יצחקי).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

14:00 מכבי חיפה: באסיפה שקיים רנה מולנסטיין עם שחקניו, הוא ביקש לשים לב ל-"מספר 5 של הכתומים", כשהוא מתכוון לאנטוניו מרשיץ'. מאמן הירוקים אמר: "יש לו מסירות טובות. הוא יכול לעשות לנו צרות" (איציק יצחקי).

13:50 הפועל באר שבע: הרכש החדש של המועדון, מיכאל אוחנה, ייכלל בסגל הקבוצה למשחק מול סכנין. הקשר לא צפוי לפתוח בהרכב ויחכה להזדמנות מהספסל (שלמה וייס).

13:20 הפועל חיפה: מקסים פלקושצ'נקו, שלא פתח בשני המחזורים הראשונים, תורגל על חשבונו של חנן ממן. מהראן לאלה, פיליפ יאזביץ' וז'וליו סזאר ימתינו על הספסל (איציק יצחקי).

13:13 בני סכנין: ג'וד נוורו חש מתיחה בשריר, יובל אבידור עשוי לפתוח במקומו. ייתכן כי ניר לקס, הרכש החדש, יעלה במקום חאלד חלאיילה הפצוע (שלמה וייס).

13:00 הפועל באר שבע: הקבוצה של ברק בכר סיימה את הכנותיה לקראת המפגש מול בני סכנין, כאשר בצוות המקצועי החליטו שמיהאי קורהוט לא יהיה בסגל, כמו גם אובידיו הובאן ומאור מליקסון שייזכו למנוחה. מי שיחזור הוא אליניב ברדה, כמו גם מיכאל אוחנה שייכלל לראשונה בסגל האלופה (שלמה וייס).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לראשונה בסגל סכנין. לקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

12:45 מכבי חיפה: עיאד חבשי צפוי לפתוח במקומו של מארק ואליינטה. הבלם הספרדי לא התאמן. סן מנחם ויניב בריק לא זומנו לסגל, מוחמד עוואד בפנים (איציק יצחקי).

12:30 הפועל באר שבע: למרות שנשאר בקבוצה אחרי שיחה בין ראשי המועדון לנציגו, בה הובטח לו שיקבל הזדמנויות, הקשר רועי גורדנה שוב לא יהיה בסגל (שלמה וייס).

11:45 עירוני קרית שמונה: מאמן הקבוצה, מוטי איוניר, רשם 19 שחקנים על לוח חדר ההלבשה שיזומנו למשחק מול הפועל רעננה. 18 מהם יירשמו למשחק, כאשר אחד השחקנים יקבל מחר (שבת) הודעה כי הוא מחוץ לסגל. שלומי אזולאי שהצטרף לקבוצה, נמצא גם הוא ברשימה והוא צפוי להכלל בסגל (שלמה וייס).

11:00 הפועל באר שבע: מאור מליקסון התאמן אתמול (חמישי) עם הקבוצה, אך בצוות המקצועי עדיין לא הכריעו אם יהיה בסגל למשחק מול בני סכנין או יקבל מנוחה. בן תורג'מן צפוי לפתוח בהרכב (שלמה וייס).

10:39 בני סכנין: חאלד חלאיילה עדיין פצוע וייעדר מהמשחק מול באר שבע. עידן שמש וניר לקס צפויים להיות בסגל לראשונה (שלמה וייס).

חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. סוכנות ג'יני
עדיין פצוע. חלאיילה/סוכנות ג'יני

9:11 הפועל כפר סבא: שרון מימר שוקל לבצע שני שינויים בחלק הקדמי. אלי אלבז, שנכנס כמחליף מול הפועל אשקלון במחזור הקודם וכבש את שער השוויון, צפוי להחליף את רן יצחק במרכז ההתקפה ואילו מקסים סקאביש, שטרם פתח העונה, עשוי לעשות זאת במקום סלבישה סטויאנוביץ'. רז כהן, שהחלים מניתוח ומתאמן באופן מלא, יכול להיכלל בסגל ואולי אף לקבל דקות ראשונות העונה (יניב טוכמן).

8:40 עירוני קרית שמונה: הרכש ממכבי תל אביב, שלומי אזולאי, עדיין לא השלים אימון אחד במדי קבוצתו החדשה. אולם במועדון כבר מתכוננים לאפשרות לפיה מוטי איוניר ירצה את הקשר בסגל, והכינו לו את החולצה החדשה (שלמה וייס).

7:24 הפועל חיפה: אחרי הניצחון על בני יהודה, אלי כהן לא מתכנן לשנות את ההרכב ונראה כי ההתלבטות העיקרית שלו היא בנוגע למקסים פלקושצ'נקו, שלא פתח במשחק הקודם. הקשר וחנן ממן מתחרים על עמדה אחת לקראת המפגש מול הפועל כפר סבא. ברונו פניירו ימשיך לפתוח בהרכב, כשמיקי יאזו מקבל שוב עדיפות על פני חיים מגרלשווילי, מאז ההופעה הטובה שלו בדרבי בגביע הטוטו. מהראן לאלה, שסבל מרגישות בברך, כשיר וימתין על הספסל יחד עם פיליפ יאזביץ' וז'וליו סזאר וככל הנראה גם אושרי רואש. זרקו קוראץ', שכרטיס השחקן שלו "הוקפא", אינו חלק מהסגל (איציק יצחקי).

החולצה של קשר עירוני קרית שמונה שלומי אזולאי. עירוני קרית שמונה, אתר רשמי
החולצה של שלומי אזולאי כבר מוכנה/אתר רשמי, עירוני קרית שמונה

7:20 מכבי חיפה: רנה מולנסטיין הצהיר הבוקר שהוא מרוצה מהסגל. אחרי ההפסד לבני סכנין, ההולנדי יודע שמעידה נוספת לא תתקבל בהבנה על ידי האוהדים ועל פי האימון אתמול, נראה כי הוא מתלבט לגבי ההרכב. מארק ואליינטה, שסבל ממתיחה, ערך ריצה מסביב למגרש וצפוי להיות כשיר, כאשר בעמדת המגן הימני תופקד גארי קגלמאכר, בעקבות פציעה של אייל משומר. המגן התלונן לפני האימון כי הוא סובל ממתיחה בשריר ולא בטוח שיהיה בסגל. בעמדת המגן השמאלי תורגל מריו מוסא, בעוד בקישור תופקדו קמיל ואצק, נטע לביא ורועי קהת, כאשר המאמן התלבט אם אילו שחקנים לפתוח בכנפיים, מתחת לגליינור פלט. תחילה נוסה גילי ורמוט ואחריו ניקיטה רוקאביציה ומאוחר יותר, רוקאביציה נכנס במקום פיראס מוגרבי, שעבר לצד השני (איציק יצחקי).

גילי ורמוט מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מהיציע להרכב? ורמוט/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully