וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור נדחה: ריאל ואתלטיקו לא יוכלו לצרף שחקנים עד ינואר 2018

פיפ"א הודיעה כי הערעור שהגישו אלופת אירופה וסגניתה בנוגע לעונש שניתן להן בשל צירוף לא חוקי של קטינים, נדחה. שתי הקבוצות גם נקנסו ולא יורשו להביא שחקנים בשני החלונות הקרובים

one

פיפ"א הודיעה הערב (חמישי) כי היא דוחה את הערעור של ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד בנוגע לעונש ששתיהן ספגו על העברות לא חוקיות של שחקנים קטינים.

המשמעות: אלופת אירופה וסגניתה ירצו עונש במסגרתו הן לא יורשו לרכוש שחקנים בשני חלונות ההעברות הקרובים ולמעשה, יוכלו לשוב לשוק רק בחלון ההעברות של ינואר 2018. בריאל כבר הודיעו כי יפנו לערעור ב-CAS, הסמכות העליונה והאחרונה אליה הם יכולים לפנות. גם אתלטיקו צפויה לעשות מהלך דומה, בניסיון לחמוק מהעונש הכבד.

עוד בנושא:

איברהימוביץ': "הבקעתי יותר שערים ממסי, אז פפ שינה את המערך"

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד (מימין) מול פיליפה לואיס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
יסתדרו עם מה שיש. בייל ולואיז/רויטרס

ברצלונה ספגה עונש דומה לפני כמה שנים ועוד הספיקה להביא את לואיס סוארס מיד לאחר המונדיאל האחרון ולמלא את הסגל בכמה שחקנים, לפני שגם היא לא הורשתה לצרף שחקנים חדשים. בזמן העונש, הקטאלנים רכשו את ארדה טוראן ואלש וידאל והשניים נדרשו לשבת חצי עונה ביציע בשל כך.

"ועדת הערעורים של פיפ"א החליטה לדחות את הערעור שהגישו אתלטיקו מדריד וריאל מדריד", נמסר בהודעה הרשמית מטעם פיפ"א, "ההחלטה שהתקבלה על ידי ועדת המשמעת של פיפ"א, בנוגע להגנה על זכויות הקטינים, נותרה בעינה. בשל כך, שני המועדונים ירצו עונש השעיה שיאסור עליהם לרשום שחקנים חדשים בשני החלונות הבאים". בנוסף, הודיעה פיפ"א כי אתלטיקו נקנסה ב-900 אלף פרנק שוויצרי וריאל ב-360 אלף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully