וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ': "הבקעתי יותר שערים ממסי, אז פפ שינה את המערך"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד האשים באוטוביוגרפיה שלו את כוכב ברצלונה בבעיות בינו למאמן מנצ'סטר סיטי: "הוא אמר לו שהוא לא רוצה לשחק באגף יותר, לגווארדיולה לא היה איכפת שאני הייתי החלוץ"

רויטרס

הדרבי של מנצ'סטר שייערך בשבת מעניין לא מעט אנשים בעיקר בשל המפגש המחודש בין היריבים המרים פפ גווארדיולה וז'וזה מוריניו, אך זוהי בהחלט לא הזווית הפיקנטית היחידה למשחק שיפתח את המחזור הרביעי של הפרמיירליג. רבות כבר דובר על מערכת היחסים הרעועה בין חלוץ מנצ'סטר יונייטד זלאטן איברהימוביץ' לקטאלני שיעמוד על הקווים מנגד, אך כעת מתגלה הסיבה, לטענתו של זלאטן, להתדרדרות היחסים בין השניים.

השבדי הגיע לברצלונה של פפ בקיץ 2009 והפך לשחקן השני היקר בהיסטוריה דאז, אך לאחר פתיחה מוצלחת ומרובה בשערים של חלוץ הרכש, נכנס לעניינים ליאונל מסי. "הוא התחיל להגיד לפפ כל מיני דברים", כתב זלאטן באוטוביוגרפיה שלו, "מסי מדהים, הוא ממש מדהים. הוא הצטרף לבארסה בגיל 13, התחנך בתרבות הזו ולא נתקל בבעיות. אבל עכשיו אני הייתי שם, והבקעתי יותר שערים ממנו. אז הוא הלך לגווארדיולה ואמר לו: 'אני לא רוצה לשחק באגף ימין יותר, אני רוצה להיות באמצע'. אני הייתי החלוץ, אבל לגווארדיולה בכלל לא היה איכפת מזה. הוא הקשיב לו ושינה את המערך. נו באמת, הבקעתי מלא בבארסה והייתי מדהים", סיכם בצניעות אופיינית.

אז האם מסי הוא האחראי להתפוררות היחסים ולבסוף לעזיבה של זלאטן בתום עונה אחת בלבד? אם להאמין לשבדי אז בהחלט היה לא חלק משמעותי. בכל מקרה, המפגש משני צידי המתרס של העיר מנצ'סטר צפוי להיות מרתק.

ליאונל מסי עם זלאטן איברהימוביץ' שחקני ברצלונה. רויטרס
"הוא לא היה רגיל לבעיות" זלאטן עם מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully