וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמייכל: "גווארדיולה הוא מאמן עם מוניטין נהדר, אבל הסגנון שלו משעמם"

הדני המופלא חימם את האווירה לקראת הדרבי של מנצ'סטר (שבת, 14:30, ספורט2): "היה לו מזל גדול בברצלונה". יורק ניתח: "לסיטי יהיה קשה להתמודד ללא אגוארו, למוריניו ופפ תהיה השפעה עצומה"

רויטרס

יומיים נותרו לדרבי של מנצ'טסר בין יונייטד לסיטי (שבת, 14:30, ספורט2) ואם לא הספיקה האווירה המתוחה בין ז'וזה מוריניו לפפ גווארדיולה, אקס השדים האדומים - פיטר שמייכל הוסיף שמן למדורה. הדני המופלא עקץ: "הוא עשה בסדר גמור בבאיירן מינכן, אבל שעמם אותי מאוד. לפני שהוא הגיע הם זכו בטרבל ושיחקו כדורגל מרגש. מאז שפפ חתם בבאיירן הוא שינה את השחקנים, הפך אותם למשהו שהם לא. אי אפשר להתווכח עם התוצאות, אבל זה לא היה נעים עבורי לראות אותם משחקים".

שמייכל המשיך לעקוץ: "יש לו מוניטין נהדר. התקופה שלו בברצלונה הייתה פנטסטית, אבל היה לו מזל גדול. הסגל בברצלונה היה מיוחד ויוצא דופן עם שחקנים שהכירו את הפילוסופיה בצורה ברורה. תחת אלכס פרגוסון השיטה הייתה מאוד ברורה - להבקיע שערים. פפ רוצה את הכדור אצל השחקנים שלו כל הזמן בלי קשר למצבי הבקעה או יצירת הזדמנויות".

עוד בנושא:

אנצ'לוטי: "ההצלחה של זידאן היא הזכייה באלופות, לא הספסול של חאמס"
ניימאר שב להתאמן בברצלונה, מסי: "אני ואינייסטה דומים, הוא קוסם"
דרגאן סטויקוביץ' האריך את חוזהו כמאמן גוואנגז'ו R&F עד 2020

המאמנים ז'וזה מוריניו, פפ גווארדיולה. AP
יורק מפרגן. מוריניו ופפ/AP

"נצטרך לראות האם הוא מסוגל לגרום לסיטי לשחק כמו ברצלונה", פקפק שוער העבר: "הליגה האנגלית היא קשוחה יותר מהליגה הספרדית. רוב המאמנים מעדיפים לנצח משחקים, אני מתקשה להבין מאמנים שרוצים רק לשלוט בקצב המשחק".

מלבד שמייכל, גם דוויט יורק העניק את נקודת המבט האישית שלו: "ההשפעה של מאמנים כמו מוריניו ופפ היא עצומה ותהיה לה משמעות אדירה בדרבי ולאורך העונה. כולם יודעים שגווארדיולה הוא מאמן יוצא דופן, ווינר וכזה שרוצה להטביע חותם. יהיה לו קשה להתמודד במשחק הזה ללא סרחיו אגוארו המושעה, אין לסיטי חלוץ ברמה של קון".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. GettyImages
שמייכל מפקפק. פפ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully