וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "ההצלחה של זידאן היא הזכייה באלופות, לא הספסול של חאמס"

אקס הבלאנקוס ומאמן באיירן מינכן בראיון לתקשורת הספרדית: "יודע למה עזבתי את ריאל, פרס היה ישיר איתי", "עדיין בקשר טוב עם רונאלדו". וגם: החיים במינכן, חאמס והעקיצות לעבר בייל ובניטס

one

בווידאו: ריאל מדריד מנצחת 1:2 את סלטה ויגו

אחרי שנת חופשה מאז שעזב את ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי חזר אל הקווים הקיץ. האיטלקי המוערך מונה ליורשו של פפ גווארדיולה בבאיירן מינכן בתקווה להחזיר את גביע ליגת האלופות לבוואריה. היום (חמישי) העניק אנצ'לוטי ראיון נרחב לתקשורת הספרדית בו סיפר על החיים החדשים במינכן, היחסים עם פלורטינו פרס, המכירה של אנחל די מריה ועוד.

"אני מרגיש נהדר במינכן", סיפר אנצ'לוטי: "יש במועדון אווירה טובה ואני שמח להיות חלק ממנה. שנת המנוחה שלי הייתה טובה, במיוחד אחרי הניתוח שעברתי. החזרה לכדורגל לא מציבה עליי לחץ, הייתי יכול לחזור למילאן אך זו הייתה אופציה פחות טובה עבורי".

עוד בנושא:

המחזור הקרוב בליגה הספרדית עלול להידחות בשל גל חום
ניימאר שב להתאמן בברצלונה, מסי: "אני ואינייסטה דומים, הוא קוסם"

מאמן באיירן מינכן קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
"מילאן היא אופציה פחות טובה". אנצ'לוטי/GettyImages

האיטלקי נחשב לאחד האנשים הקרובים לכריסטיאנו רונאלדו כאשר אלוף אירופה הטרי היה בין אלו שהתעקשו כי אנצ'לוטי יישאר בריאל, התעקשות שלא הועילה מול פלורנטינו פרס. המאמן הסביר: "היו לי יחסים נהדרים עם כריסטיאנו ואנחנו עדיין מדברים. הוא היה חלק מקבוצה גדולה שהייתי לי במדריד יחד עם קארים בנזמה, סרחיו ראמוס, טוני קרוס ולוקה מודריץ'. אני תמיד שומר על קשר הדוק עם השחקנים שלי, בין אם מדובר ברונאלדו או רוברט לבנדובסקי". בספרד הסבירו כי המאמן בחר להשמיט את שמו של גארת' בייל בעקבות היחסים הסבוכים איתו שאף הובילו למינויו של רפא בניטס.

"אני מכיר את צ'אבי אלונסו היטב עוד מהימים בריאל", הוסיף והסביר: "הרעב, האיכות והרעיונות הנהדרים שלו לגבי כדורגל נותרו זהים. צ'אבי אלונסו רצה לעזוב את ריאל כדי לחפש חוויה חדשה ולכן מכרנו אותו. זו הייתה החלטה משותפת שלי ושל הנשיא, במקומו רכשנו את טוני, שהפך לבורג משמעותי. ההבדל היחיד ביניהם הוא שקרוס שחקן התקפי יותר".

גארת' בייל שחקן נבחרת ויילס עם כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. AP
מחמאות לרונאלדו, אף מילה על בייל. אנצ'לוטי/AP

אחרי שזינדין זידאן שימש כעוזרו בבלאנקוס ואף נחשב לאחד התומכים הגדולים שלו במועדון, אנצ'לוטי החמיא לצרפתי: "הכריזמה של זיזו יוצאת דופן. כל יום הוא מבחן עבור מאמן כי השחקנים מחכים לשמוע מה יש לך לומר ולתרום להם. הידע של זידאן הוא מרשים, הוא עושה עבודה נהדרת. עבורי הדבר החשוב ביותר שיש לו כמאמן זו תקשורת טובה עם השחקנים. אנחנו אמנם לא מדברים הרבה, אבל נשארה לנו מערכת יחסים טובה. ההצלחה שלו כמאמן הייתה הזכייה בליגת האלופות ולא הספסול של חאמס רודריגס".

על מעמדו של הקולומביאני הוסיף ושיגר עקיצה לעבר בניטס: "הוא עדיין צעיר ומלא פוטנציאל. הוא חייב להילחם על המקום שלו בריאל ולא לוותר. תמיד יש בעיות ששחקן טוב לא משחק, אבל התחרות במועדון כמו ריאל היא קשה מבמקומות אחרים. אני שיחקתי עם מודריץ', קרוס וחאמס וזה לא פגע במשחק ההגנה שלנו".

לסיכום, העובדה שהוא נאלץ לעזוב את הבלאנקוס, אמר אנצ'לוטי: "הנשיא בחר לסיים את הקדנציה שלי כי חצי העונה האחרונה שלי לא הייתה טובה. קיבלתי את זה ונפגשנו מספר פעמים מאז. פרס היה מאוד ישיר איתי, אני לא חושב על זה יותר. המשכתי הלאה. התקופה שלי בריאל הייתה נהדרת, אבל עכשיו אני חולם על הצלחה עם באיירן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully