וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר שב להתאמן בברצלונה, מסי: "אני ואינייסטה דומים, הוא קוסם"

זוכה מדליית הזהב נחת וסיפר: "מוכן לשחק מול אלאבס". קטעים מהאוטוביוגרפיה של אינייסטה פורסמו, הפרעוש החמיא: "הוא האיש שמזיז את בארסה", וגם: הזימון והשער מול צ'לסי. אלקאסר הוצג

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת 0:1 את אתלטיק בילבאו

106 ימים עברו מאז שניימאר לקח חלק באימוני ברצלונה. מחזיק מדליית הזהב עם נבחרת ברזיל בריו 2016 שב לקטאלוניה אמש (רביעי) אחרי מנוחה וצמד המשחקים של הסלסאו בדרך למונדיאל 2018 ברוסיה. חזרתו של ניימאר לברצלונה עשויה להפוך למשמעותית עבור לואיס אנריקה לקראת המחזור השלישי בו האלופה תפגוש את דפורטיבו אלאבס.

ליאונל מסי אמנם לקח חלק באימון ברצלונה, אך עדיין לא בטוח כי הוא יכול לפתוח בהרכב בעקבות העומס שצבר בתקופה האחרונה והכאבים בשריר הירך האחורי. גם שיתופו של אנדרס אינייסטה, שהתאמן במהלך פגרת הנבחרות, מוטל בספק ולכן זמינותו של ניימאר עשויה לסייע ללואיס אנריקה. עם נחיתתו אמר ניימאר לעיתונאים: "אני מאושר לחזור לברצלונה ואני כבר מוכן ומחכה לשחק מול אלאבס ביום שבת".

עוד בנושא:

המחזור הקרוב בליגה הספרדית עלול להידחות בשל גל חום
צ'אבי: "רק עבור אוהדי ריאל מדריד רונאלדו נחשב לטוב יותר ממסי"

ניימאר, נבחרת ברזיל. רויטרס
רוצה כבר דקות. ניימאר/רויטרס

בתקשורת בברצלונה טוענים כי קיימת אפשרות לפיה הפרעוש יקבל מנוחה כאשר ניימאר יפתח בהרכב, אך לא ישלים את 90 הדקות בעקבות השבוע הצפוף בו שיחק במדי נבחרת ברזיל. מקומו של ארדה טוראן בהרכב נראה מובטח כאשר בחוד ישחק לואיס סוארס. פאקו אלקאסר, שלא קיבל דקות במשחקה של נבחרת ספרד מול ליכטנשטיין, צפוי להיכלל בסגל לראשונה בתקווה לקבל דקות ראשונות. אנדראה גומס, שנפצע של נבחרת פורטוגל, עדיין נמצא בספק.

בינתיים, הקדמה לקראת האוטוביוגרפיה של אינייסטה פורסמה היום, בה אנשי מחלקת הנוער הבחינו בקשר הצעיר: "הוא היה צעיר וכחוש, שמענו מאבא שלו שהוא מאוד מוכשר - אבל ידענו שכל האבות בטוחים שההורים שלהם יהיו כוכבים. ראינו את אנדרס במבחנים ואחרי חמש דקות ביקשנו להוציא אותו מהמשחק, לא היינו צריכים לראות אותו מעבר לזה. לא היה ספק שהוא מעל כולם באותו הרגע. הכדור היה גדול יותר ממנו, אבל לא הייתה דרך לעצור אותו. זה בדיוק כמו שאינייסטה משחק עכשיו".

ליאונל מסי אנדרס אינייסטה שחקני ברצלונה חוגגים שער. רויטרס
רגעי קסם. אינייסטה ומסי/רויטרס

בספר מגולל לורנצו סרה פרר על הפעם הראשונה בה זומן אינייסטה להתאמן עם הקבוצה הבוגרת בגיל 16: "קראתי לו 'הפיקח' כי הוא היה גאון. לא גליתי שום דבר מיוחד, פשוט הבחנתי בכישרון שלו. התקשרתי ללה מאסיה וביקשתי שהוא יגיע לאימון איתנו". הקשר ההמום חשף: "חשבתי שמדובר בבדיחה. המאבטח לא הכיר אותי, אבל אחרי כמה דקות לואיס אנריקה נכנס עם הרכב שלו והכניס אותי פנימה לאימון".

ומה לגבי הרגע הגדול מול צ'לסי, סמואל אטו משחזר: "הבעיה שלי יש שליטה רעה מאוד בכדור, אז הוא ברח והגיע למסי. הוא הוביל את הכדור לאנדרס ושהוא בעט, שמעתי רק את הרעש של הכדור. התחלתי לרוץ לכיוון הכדור, עד היום אני לא יודע למה, ומשם פשוט זה היה גורל".

שחקן ברצלונה אנדרס אינייסטה. רויטרס
מחמאות מאטו. אינייסטה/רויטרס

הפרעוש סיפר על היחסים הקרובים עם הקפטן: "אנחנו דומים בגלל ששנינו מדברים לאט. אנחנו מבלים ביחד ולעיתים לא זקוקים ליותר ממבט כדי לדעת מה צריך לעשות. בתור שחקן הוא קוסם, האיש שמזיז את ברצלונה. אני אוהב שהוא משחק לידי ואם הוא רחוק, אז אני מבקש ממנו להתקרב. כל מה שאנדרס עושה עם הכדור זה בלתי נתפס".

מאוחר יותר הוצג הרכש האחרון של ברצלונה הקיץ, פאקו אלקאסר, שאמר במסיבת העיתונאים: "הגעתי למועדון הגדול ביותר בעולם. אני שמח ומאושר להיות כאן, אני חלוץ מרכזי - אבל אשחק בכול עמדה שיבקשו ממני. בתקופה שלי בוולנסיה יצא ללמוד מדוייד וייה ורוברטו סולדאדו. אני עכשיו אקבל הזדמנות ללמוד מהחלוץ הטוב ביותר בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully