וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "לא נאמר לברק יצחקי שהוא יקבל את השחרור בחינם"

7.9.2016 / 23:00

החלוץ, שסיכם בבית"ר ירושלים ונותר אצל הצהובים, הגיע לאימון בסיומו של החלון. גורם במועדון הסביר: "ברק צריך להיות גאה שלא ויתרו עליו, למה שייתנו לו לעזוב ועוד בחינם?". צרפתי לנוער?

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: בן אילן

במכבי תל אביב הודפים את הטענות הערב (רביעי) לפיהן לא התנהגו בצורה הוגנת כלפי ברק יצחקי עם סיומו של חלון ההעברות בישראל. "לרגע אחד לא נתנו לברק להבין שאם הוא יסגור בבית"ר ירושלים, הוא יקבל את השחרור ממכבי תל אביב", הבהיר הערב גורם במועדון.

עוד בנושא:

כל ההעברות היום האחרון בליגת העל והליגה הלאומית
האם עסקת שלומי אזולאי תאושר? קרית שמונה מחכה להחלטת הבקרה
מכבי תל אביב הודיעה לבית"ר ירושלים: ברק יצחקי לא משוחרר מהסגל

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נשאר אצל סגנית האלופה. יצחקי/קובי אליהו

"לרגע אחד לא נאמר ליצחקי, שיילך לסגור בבית"ר ואחרי זה הוא יקבל את השחרור ממכבי תל אביב ועוד בחינם. ברק ידע שאחרי שהוא יסגור את התנאים שלו בבית"ר הוא עדיין יהיה צריך לקבל את השחרור ממכבי תל אביב. למה שייתנו ליצחקי לעזוב ועוד בחינם ללא כל תמורה? רק במשחק הליגה האחרון הוא פתח בהרכב. במשחק האירופי האחרון בספליט מול היידוק הוא בעט פנדל מכריע עם סרט קפטן על היד. ברק ידע לאורך כל הדרך שאנחנו לא דוחפים לזה שהוא יעזוב. ברק לא שוחרר ממכבי תל אביב, כי מכבי תל אביב לא רצתה לשחרר את ברק. זה מאוד פשוט".

בדיוק בשעה 19:00 הערב כאשר חלון ההעברות בליגת העל נסגר, החל האימון של סגנית האלופה במתחם האימונים בקרית שלום. שחקני מכבי תל אביב חיכו כל היום לראות האם יצחקי יגיע לאימון או שיעזוב. "ברק התנהג רגיל לחלוטין", תיאר הערב אחד מהשחקנים. "יצחקי התאמן כרגיל ונראה היה במצב רוח סביר בהחלט עבור מישהו שמנעו ממנו לעזוב לבית"ר. הוא סיפר שמיטש גולדהאר לא רצה שהוא יעזוב ולפחות כלפי חוץ, הוא שידר שהוא מבין את ההחלטה שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני מכבי תל אביב ברק יצחקי, יוסי בניון. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"צריך להיות גה שלא ויתרו עליו". יצחקי עם בניון/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בעניין העתיד של יצחקי במכבי תל אביב והעובדה שהוא אינו שבע רצון מהחלטת המועדון להשאירו, אמר גורם אצל הצהובים: "ברק יצחקי אוהב את מכבי תל אביב ואת בית"ר ירושלים והוא מבין לגמרי שמכבי תל אביב רצתה שהוא יישאר. אנחנו בטוחים שברק לא ישאר כאן כשחקן מתוסכל. מכבי תל אביב סירבה לשחרר אותו כי מכבי תל אביב חושבת שהוא יכול לעזור לה. למה שהוא לא יבין זאת? הוא צריך להיות גאה שלא ויתרו עליו".

בתוך כך, איתן טיבי וייגור פיליפנקה לא התאמנו הערב והם עדיין בספק גדול למשחק ביום ראשון מול בית"ר במחזור השלישי בליגת העל. במהלך האימון נפצע דור מיכה מעל הגבה אחרי מרפק של עמרי בן הרוש, אבל אחרי טיפול חזר וסיים את האימון. במקביל, אחרי סיום דרכו של אורי אוזן במכבי תל אביב, המועמדים לאמן את קבוצת הנוער הם גיא צרפתי ואופיר חיים.

מאוחר יותר, המגן השמאלי של הכוכב האדום בלגרד, מיכאילו ריסטיץ' ששמו נקשר עם מכבי תל אביב, אישר הערב את ההצעה מצד הצהובים וסיפר לתקשורת המקומית: "היו הרבה שיחות לגביי בימים האחרונים, אבל אני שמח להישאר בכוכב האדום. זה מועדון הבית שלי, ואני מאושר להמשיך את ההתקדמות שלי כאן. הייתי הקפטן בקבוצת הנוער, וזה אדיר בעיניי להיות הקפטן של הקבוצה הבוגרת. אין לי שום דבר נגד מכבי תל אביב, אני רוצה להמשיך כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully