וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "רק עבור אוהדי ריאל מדריד רונאלדו נחשב לטוב יותר ממסי"

אקס ברצלונה סיפק את הזווית שלו בנוגע לוויכוח אודות השחקן הטוב בעולם: "כריסטיאנו יוצא דופן, אבל אי אפשר להשוות בינו לבין מסי". הפרעוש שב לאימונים, אינייסטה עשוי לשחק מול אלאבס

רויטרס

בווידאו: ברצלונה כותשת את בטיס 2:6 במחזור הפתיחה

הוויכוח הנצחי בין אוהדי הכדורגל על זהותו של הכדורגלן הטוב בעולם קיבל בקיץ האחרון תפנית נוספת. כריסטיאנו רונאלדו זכה בליגת האלופות עם ריאל מדריד וביורו 2016 עם נבחרת פורטוגל כאשר ליאונל מסי נכנע, שוב, עם נבחרת ארגנטינה בגמר, זאת הפעם השלישית ברציפות.

בזמן ששני הכוכבים זוכים למנוחה לקראת המחזור השלישי בליגה הספרדית, צ'אבי בחר היום (רביעי) לספק את נקודת המבט האישית שלו בנוגע ליריבות בין הפרעוש ל-CR7 בצורה מיוחדת. "רונאלדו הוא שחקן יוצא דופן", פתח אקס ברצלונה והסביר: "אבל הרעיון לפיו אפשר להשוות בינו לבין מסי הוא מופרך בעיניי. עבורי, ועבור כל מי שאוהב כדורגל - לאו הוא השחקן הטוב ביותר ללא שום יכולת להשוות בין השניים. רק עבור אוהדי ריאל מדריד רונאלדו שחקן טוב יותר".

עוד בנושא:

מוראטה על שלישית BBC: "מקווה שזידאן יעשה רוטציה בריאל"
המחזור הקרוב בליגה הספרדית עלול להידחות בשל גל חום

ליאונל מסי ברצלונה לוחץ ידיים עם כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד לפני המשחק. רויטרס
צ'אבי יודע מי טוב יותר. מסי ורונאלדו/רויטרס

צ'אבי המשיך: "מסי יישאר במקום הראשון עד שהוא יחליט אחרת. הוא מעל כולם ומציג יכולת יוצאת דופן". לאלו שבמקרה פספסו, מסי ורונאלדו אלו שהתחלקו זה עם זה בשמונה הזכיות האחרונות של כדור הזהב. לסיכום סיפר הקשר המופלא על עתידו: "אני חולם להיות פפ גווארדיולה הבא של ברצלונה, אשמח מאוד אם זה יקרה".

בתוך כך, הפרעוש חזר לאימונים במדי ברצלונה. מסי חזר פצוע בעקבות הקאמבק לנבחרת ארגנטינה ובשורות האלופה הספרדית הבהירו כי הוא זקוק למנוחה. אחרי שביצע מספר תרגילים עם שאר השחקנים של לואיס אנריקה, הארגנטינאי עבר לאימון אישי.

מלבדו, אנדרס אינייסטה הבהיר כי הוא מקווה לערוך דקות ראשונות מול אלאבס: "התחלתי להתאמן עם כדור השבוע, ואני מקווה לתגובה טובה של הגוף. אני לא יודע מה יהיה, אך יש אופטימיות לגבי הברך שלי. חשוב להיות סבלני גם שהגוף רוצה לשחק בכול מחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully