וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות הפועל מאיימות להשבית את משחקי ליגה א'

7.9.2016 / 18:29

פתיחת משחקי גביע המדינה של קבוצות הפועל מהליגה השלישית בספק בגלל בעיית ביטוח הספורטאים: פורום קבוצות ליגה א' בהפועל יפנה בנושא אל בית הדין לעבודה, על מנת לקבל פרשנות משפטית בגין התיקון החדש בחוק הספורט"

שחקן מכבי נתניה ליאור ז'אן. ברני ארדוב
ליאור ז'אן והרצליה לא ישחקו?/ברני ארדוב

האם יחולו שיבושים בפתיחת המשחקים של קבוצות ליגה א'? קבוצות הכדורגל מהליגה, המשתייכות למרכז הפועל, הוציאו היום (רביעי) הודעה לפיה הן "קוראות להתאחדות לכדורגל לדחות את משחקי גביע המדינה, שאמורים להיפתח מחר. זאת בגלל בעיית ביטוח הספורטאים. כזכור, תעריפי הביטוח זינקו מעלה, והאבסורד הוא כי קבוצה המתוקצבת בכ-50 אלף שקלים מהטוטו, לדגמא, צריכה להוציא קרוב ל-100 אלף שקלים עבור ביטוח שחקניה.

"פורום קבוצות ליגה א' בהפועל יפנה בנושא אל בית הדין לעבודה, על מנת לקבל פרשנות משפטית בגין התיקון החדש בחוק הספורט, לפיו לא ברור אם שחקן מועסק בקבוצה במשרה חלקית או מלאה, מה שמשפיע על מעמדו הביטוחי ועל הפרמיה אותה יש לשלם. פורום קבוצות הפועל קורא לקבוצות מכבי לשתף פעולה ולפעול יחד כדי למצוא פתרון הוגן לקבוצות הכדורגל בליגות החובבניות, וכן קורא להתאחדות הכדורגל לשתף פעולה בנושא על מנת למצוא ביחד פתרון מעשי לבעיה".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully