וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר חדש למנהלת הליגה הלאומית בכדורסל: עוגן יוחננוב

איש העסקים בן ה-29 נבחר לתפקיד אחרי שמשה קליסקי, ששימש בתפקיד מיום הקמת המנהלת, סיים את דרכו: "בכוונתי לבצע רפורמה מקצועית מקיפה. הליגה אינה מתוקצבת על ידי אף גורם ומדובר בכשל הפוגע בקבוצות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוגן יוחננוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוגן יוחננוב מונה היום (רביעי) לתפקיד יו"ר מנהלת הליגה הלאומית, לפי המלצתי של יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי. יוחננוב יחליף בתפקידו את משה קליסקי, ששימש בתפקיד היו"ר מיום הקמת המנהלת לפני ארבע עונות, והוביל אותה להתקדמות משמעותית במהלך השנים. קליסקי סיים את תפקידו בתקופה האחרונה כמו גם המנכ"ל בשנתיים האחרונות יצחק דבש.

יוחננוב בן ה-29, יזם ואיש עסקים, הינו בעלים ומנכ"ל של שלוש חברות למסחר והשקעות, יבוא מוצרי מזון ויזמות בנדל"ן, משמש כיו"ר מטה חדרה מטעם סיעת 'כולנו' לכנסת ה-20 בראשות שר האוצר משה כחלון וכן, משמש כמנכ"ל אגודות הסטודנטים המכללה האקדמית נתניה.

"אני מודה לאיגוד הכדורסל והיו"ר עמירם הלוי על הבחירה בי כיו"ר מנהלת הליגה הלאומית בהתנדבות", אמר יוחננוב בהודעה מטעם האיגוד, "מדובר בליגה בה משחקות קבוצות מכל חלקי הארץ, מהצפון ועד הדרום, אך לצערי אינה מקבלת חשיפה תקשורתית הולמת בהתאם לייצוגה הגיאוגרפי הרחב. בכוונתי ללמוד לעומק את פעילות הארגון על מוסדותיו ואנשיו ולאחר מכן לבצע רפורמה מקצועית מקיפה, אשר תטיב הן עם הקבוצות והן עם בני הנוער והילדים. עידוד הקמת מחלקות נוער חדשות והרחבתן של המחלקות הקיימות, הינם בין הדברים אותם אפעל לקדם וזאת על מנת ליצור עוגן קהילתי המקנה ערכים ומהווה חלק מרכזי בהעצמת ילדינו".

עוד אמר יוחננוב עם הבחרו: "כידוע, הליגה הלאומית אינה מתוקצבת על ידי אף גורם, לרבות משרד התרבות והספורט, מפעל הפיס והמועצה להסדר ההימורים בספורט. מדובר בכשל הפוגע בקבוצות ובכוונתי לפעול מול כל הגורמים הרלבנטיים לתיקון עוולה זאת. לאחר שנשיג את התקציבים נפעל לתקצב את הקבוצות באופן דיפרנציאלי, על פי קריטריונים קשיחים, כדוגמת תקציב קיים, אזור, וכמות ילדים במחלקות הנוער. אני מאמין כי יש בכוחו של תקצוב מעין זה להגביר את התחרותיות, לעורר עניין, למשוך קהל רב אל המגרשים ולהביא לשגשוגה ופריחתה של הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully