וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו סנטוס אחרי ההפסד: "משוכנע שפורטוגל תהיה במונדיאל"

אלופת אירופה נכנעה לשוויץ 2:0 במה שהיה ההפסד הראשון שלה תחת סנטוס. 27 איומים על השער לא עזרו, המאמן אמר: "היריבה הייתה יותר פרגמטית, היא כבשה משני המצבים היחידים שלה"

רויטרס

פחות מחודשיים אחרי שהוכתרה לאלופת אירופה לראשונה בהיסטוריה, נבחרת פורטוגל פתחה את דרכה במוקדמות מונדיאל 2018 עם הפסד. הסלסאו נכנעו אמש (שלישי) 2:0 לשוויץ ומקווים לא להסתבך בהמשך. זה היה אגב, ההפסד הראשון של פורטוגל תחת פרננדו סנטוס שמונה למאמן שלה בספטמבר 2014.

שוער נבחרת פורטוגל, רוי פטריסיו. רויטרס
פתיחה לא מוצלחת. רוי פטריסיו אחרי הספיגה/רויטרס

הפורטוגלים שחסרו את כריסטיאנו רונאלדו הפצוע, בעטו 27 פעמים לשער מול 8 ניסיונות בלבד של שוויץ, אבל לא מצאו את הרשת. היו להם 11 בעיטות קרן מול אחת של המארחים, אבל גם זה לא עזר. שוויץ מסתמנת כיריבה העיקרית של אלופת אירופה בקרב על המקום הראשון והכרטיס האוטומטי למונדיאל, ולמשחק ביניהן באוקטובר 2017 תהיה חשיבות רבה.

"שלטנו לגמרי ב-20 הדקות הראשונות, אבל אז שוויץ כבשה שער והתגוננה", סיכם המאמן המפסיד פרננדו סנטוס, "היריבה שלנו הייתה יותר פרגמטית ויותר יעילה. היא כמעט לא התקרבה לשער שלנו וכבשה בהזדמנויות היחידות שהיו לה. אני בטוח שבהמשך ננצח עוד ועוד ואני משוכנע שנהיה בגביע העולמי".

סנטוס הוסיף: "בפיגור 2:0 ניסיתי דברים אחרים. שיחקתי עם שני חלוצים והיו לנו הזדמנויות לכבוש, אבל יכולנו לעשות יותר. לקראת הסיום שוויץ רק התגוננה, אבל עדיין הצלחנו להגיע למצבים. אם היינו כובשים שער מצמק, היינו יכולים לחזור".

עוד בנושא:

מוקדמות המונדיאל: שוויץ ניצחה את פורטוגל 0:2
מוקדמות המונדיאל: ניצחון לברזיל, תיקו לארגנטינה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully