וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: רועי גורדנה יישאר בקבוצה ויקבל הזדמנות

7.9.2016 / 10:45

אחרי פגישה עם נציגו של הקשר, אבי נמני, הוחלט שהוא ייאבק על מקומו. גורדנה בן ה-26 מקווה לקבל דקות בעקבות העומס שיווצר לפחות עד דצמבר. ג'ון אוגו מרוצה מאוד מהארכת חוזהו

צילום ועריכה: יותם רונן

אחרי שלא הצליחו לצרף שחקן בכיר נוסף למרכז הקישור, בהפועל באר שבע החליטו להשאיר את רועי גורדנה שלא היה בתכניות בתחילת העונה. ראשי המועדון שוחחו עם נציגו של השחקן, אבי נמני, ולאחר מכן הוחלט שהקשר בן ה-26 יקבל הזדמנות. גורדנה שגדל בהפועל תל אביב והגיע לבאר שבע ב-2014, מיעט לשחק בתחילת העונה שעברה ובינואר הושאל למכבי פתח תקוה.

גורדנה מקווה להוות חלק משמעותי מהרוטציה בעיקר לאור העובדה שלפחות עד דצמבר באר שבע תשחק גם בליגה האירופית ובמפעלי הגביע השונים בישראל, ויווצר עומס על שחקני ההרכב הראשון. הקבוצה רשמה אותו לשלב הבתים של הליגה האירופית.

בבאר שבע מרוצים מאוד מהחתימה של ג'ון אוגו על חוזה חדש. הניגרי ציפה זמן רב לשדרוג והביע בעצמו שביעות רצון גדולה בפני חבריו.

בעניין אחר, במועדון החליטו להוזיל את המנויים למשפחה כך שאדם שלישי מאותה משפחה גרעינית יקבל הנחה משמעותית במנויים לליגה האירופית. המהלך הזה הגיע בעקבות בקשות של אוהדים וטענות שמחירי המנויים גבוהים.

עוד בנושא:

עדכונים חיים מהיום האחרון של ההעברות בישראל
ג'ון אוגו האריך את חוזהו בהפועל באר שבע

שחקן הפועל באר שבע, רועי גורדנה. ברני ארדוב
נרשם לשלב הבתים של הליגה האירופית. גורדנה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully