וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני אל סלבדור חשפו: הציעו לנו כסף כדי להשפיע על תוצאת המשחק מול קנדה

שלוש שנים אחרי שערוריית מכירת המשחקים במדינה, שחקני הנבחרת ממרכז אמריקה חשפו הקלטה שבה הוצעו להם תמריצים כספיים כדי להשפיע על תוצאת המשחק שלהם מול קנדה במוקדמות המונדיאל

אימג'בנק GettyImages

שחקנים מנבחרת אל סלבדור פרסמו אתמול (שני) הקלטה של איש עסקים מהונדורס שמציע להם תמריצים כספיים לפני משחק הנבחרת מול קנדה במסגרת מוקדמות המונדיאל.

על פי ההקלטה, לשחקנים הוצע 30 דולר על כל דקת משחק במקרה של ניצחון, 20 דולר לדקה במקרה של תיקו, 15 דולר לדקה במקרה של הפסד 1:0, ומאום במקרה של הפסד בהפרש של שני שערים.

שוער נבחרת אל סלבדור דרבי קאריו. GettyImages
תמריץ חיובי, גם במקרה של הפסד. שוער אל סלבדור/GettyImages

כשנותר משחק אחד בבית המוקדם, ושתי הנבחרות הראשונות מהבית עולות לשלב הבא, במחזור האחרון קנדה מארחת את אל סלבדור, ומקסיקו מארחת את הונדורס. קנדה צריכה ניצחון על אל סלבדור והפסד של הונדורס, כמו גם למחוק פער של חמישה שערים בהפרש שערים, כדי לעבור את הונדורס ולהעפיל מהמקום השני. מקסיקו כבר הבטיחה את ההעפלה, אל סלבדור לא בתמונה, אבל בהונדורס עדיין מקווים שאל סלבדור תילחם מול קנדה.

לטענת שחקני אל סלבדור, מי ששוחח עמם היה ריקרדו פאדייה, איש עסקים מאל סלבדור, שמייצג איש עסקים מהונדורס. הוא בא אליהם למלון, ושוחח עמם בשעת ערב מוקדמת בלובי. חלוץ אל סלבדור נלסון בונייה חשף את הדברים במסיבת עיתונאים, כשכל שחקני הנבחרת יושבים מאחוריו, והשמיע את ההקלטה.

כזכור, בשנת 2013 אחרי חקירה ארוכה הושעו 13 שחקנים מאל סלבדור לכל החיים בעקבות הוכחות למכירת משחקים. בהקלטה נשמעים השחקנים אומרים לאיש העסקים ש"כולנו מדואגים מאוד ממה שקרה, אף אחד לא רוצה ש...", אבל פדייה התערב וענה ש"לא, תקשיבו, חכו, מכירת משחק זה כשמשלמים לך להפסיד, הפעם זה משהו אחר". אחד השחקנים ענה: "אבל אמרת שגם אם נפסיד 1:0 תשלם לנו", ובהמשך אמרו "תודה שבאת, אבל אנחנו לא מקבלים את ההצעה, תגיד לחבר שלך שיירגע, נעשה כל מה שנוכל כדי לנצח".

  • עוד באותו נושא:
  • אל סלבדור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully