וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "בחיים שלי לא ראיתי את איטליה מתגוננת בצורה כזו"

5.9.2016 / 23:58

תחושת החמצה בישראל אחרי ההפסד 3:1 לאיטליה. המאמן הוסיף: "עמדנו בהבטחה שלנו: יזמנו, תקפנו והגענו לאינספור הזדמנויות". זהבי: "הגיע לנו יותר, זה לא היה משחק של הפסד 3:1"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בנבחרת ישראל סיימו את משחק ההפסד 3:1 לאיטליה הערב (שני) במוקדמות המונדיאל עם טעם של החמצה. אלישע לוי ושחקניו אמנם פגשו יריבה אימתנית על הנייר, אבל האיטלקים שיחקו ב-10 שחקנים במשך 45 דקות וישראל שלחצה ורשמה כמה החמצות, לא הייתה רחוקה מקאמבק מרשים.

עוד בנושא:

ישראל הפסידה לאיטליה 3:1 במוקדמות המונדיאל
ישראל - איטליה: הציונים
מעקב המאמן: אלישע לוי נשאר אלישע לוי
ג'אמפיירו ונטורה: "לא היה קל, אבל זה היה יכול להיגמר בתבוסה"
עוד בבית הישראלי: ספרד הביסה את ליכטנשטיין 0:8

תומר חמד שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"היה חשוב שיידעו שעשינו הכל". חמד/ברני ארדוב

המאמן אלישע לוי אמר: "מהרגע הראשון שיחקנו טוב. יצאנו מההגנה להתקפה טוב, הגענו למצבים. לא נשברנו, ידענו להעזר בקהל שדחף אותנו מהדקה הראשונה עד האחרונה. חזרנו משער יפהפה. היה לנו מומנטום אדיר ויכולנו לבצע מהפך, השחקנים נתנו הכול, הלכנו קדימה בכל הכוח וספגנו. כל מה שהבטחנו קיימנו: ראינו נבחרת שתוקפת, יוזמת ולא מפחדת. חוץ מהתוצאה, הכול עמד בציפיות".

המאמן הוסיף: "בחיים שלי לא ראיתי את איטליה מתגוננת בצורה כזו. כשאתה משחק נגד נבחרות כאלו ולא שומר על ריכוז, אתה נענש. אבל לא ראו פערים, לחצנו, הגענו לאינספור הזדמנויות, אבל החמצנו. תקפנו את נבחרת איטליה עם הרבה שחקנים ואם היה לנו קצת יותר שקט היינו כובשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"לא ראו את הפערים". אלישע/ברני ארדוב

הקפטן ערן זהבי סיכם: "אני חושב שהגיע לנו קצת יותר מהמשחק הזה, ניסנינו לשחק התקפי ולקחת סיכונים. הקהל היה מדהים ואני מאמין שהוא גאה בנו. זה לא משחק של 3:1, בסוף קיבלנו גול מכלום ולא יכולנו יותר לחזור. נתנו הכל, אני חושב שכולם גאים בנו. אמנם הפסדנו אבל אני חשוב שזו הדרך להתקדם, לקחת סיכונים ולנסות".

זהבי הוסיף: "אני חושב שהראינו אופי וחזרנו במטרה לנצח. אחרי הכרטיס האדום השתלטנו לגמרי על המשחק ויכולנו להבקיע עוד שערים, אבל זה תהליך וזה קשה מול אחת הנבחרות הטובות בעולם. הכי חשוב שנראינו טוב ושנתקדם למשחק הבא. העזנו ויצאנו עם יותר שחקנים קדימה. אולי נפסיד משחק פה או שם, אבל חשוב לשחק בגובה העיניים והתקפי".

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. יוסי ציפקיס
"אולי נפסיד משחק פה או שם, אבל חשוב לשחק בגובה העיניים והתקפי". זהבי/יוסי ציפקיס

בירם כיאל שהיה אחד מהשחקנים הבולטים בישראל: "עשינו פייט טוב, אני חושב שנפלנו בגלל שני הגולים המוקדמים שספגנו במחצית הראשונה. חזרנו עם השער היפה של טל, הרגשנו שאנחנו קרובים לתיקו, ומשום מקום ספגנו את השער השלישי. בופון הוא אגדה, אבל זה לא רק הוא. אנחנו גאים לשחק מולו, אבל מצד שני רצינו להכניע אותו. אני בכושר טוב, מרגיש טוב בברייטון ורוצה לתרום כמה שאני יכול לנבחרת. אלישע אימן אותי בעבר ונותן לי ביטחון".

איתן טיבי שנפצע והוחלף בדקה ה-50: "שמחתי בשביל טל, הוא כבש שער ענק, זה מגיע לו. במחצית השנייה שלטנו במשחק, הגענו למצבים, אבל לא ניצלנו אותם. ההגנה? תמיד יש מה לשפר. אני חושב שעמדנו די טוב, אבל לצערי הרב ספגנו שני שערים משלושה מצבים. זה היה ההבדל בינינו לבינם. הפציעה? אני אבדק מחר ונראה".

אלישע לוי עם בירם כיאל. ברני ארדוב
מרגיש טוב אצל אלישע. כיאל/ברני ארדוב

תומר חמד אמר: "הקהל ראה נבחרת שבאה להילחם עד הדקה האחרונה. היה חשוב לנו שגם אם לא ננצח, האוהדים ידעו שעשינו את המקסימום. ניסינו ולא ויתרנו מראש, אבל ספגנו שערים שאסור לספוג ועל זה נצטרך לעבוד. ידעתי שאני משחק מול שלישיית הבלמים אולי הכי טובה בעולם. עשיתי את המקסימום ואני חושב שהצלחתי לעזור ולתת אוויר, לצערי לא היו לי מצבים לכבוש".

דודו גורש סיכם: "התוצאה מאכזבת, שיחקנו טוב. ידענו שככה יתפתח המשחק, האיטלקים ידועים במתפרצות שלהם. חדר ההלבשה מאוד חזק, אנחנו מגובשים וזה רק המשחק הראשון בקמפיין. שיחקנו נגד נבחרת שלא הפסידה 10 שנים במוקדמות, חבל שלא הצלחנו להיות אלו שמנצחים אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully