וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו היגואין: "מבין את הכעס של אוהדי נאפולי, אך זה היה הצעד הנכון"

חלוץ יובנטוס שעזב את התכולים תמורת 90 מיליון יורו הקיץ, התייחס לטינה כלפיו מצד המועדון בו שיחק בשלוש השנים האחרונות: "היתה לי צמרמורת כשהשוו אותי למראדונה, מצדיע לאוהדים על התקופה שלי שם"

גונסאלו היגואין, יובנטוס. GettyImages
"נהנתי מאוד בנאפולי". היגואין/GettyImages

גונסאלו היגואין היה אחד השחקנים המדוברים במהלך הקיץ האחרון, אשר בסופו חתם באלופת איטליה, יובנטוס, תמורת 90 מיליון יורו. היגואין עזב את נאפולי לאחר שלוש שנים בקבוצה, ואי אפשר להגיד שהיחסים שלו עם האקסית הסתיימו בצורה נעימה. הנשיא אורליו דה לורנטיס כבר הביע את דעתו על העזיבה, ואף כינה את החלוץ 'בוגד'. באופן טבעי, גם הקהל של נאפולי לא ייזכור את היגואין לטובה.

היום (שני) הארגנטינאי התייחס לנושא ואמר: "אני מבין את הכעס של אוהדי נאפולי, אך זה היה צעד נהדר לקריירה שלי. עזבתי את ריאל מדריד בגלל שהייתי צריך לשחק בקביעות ולכן חתמתי באיטליה". היגואין גם החמיא לקבוצתו לשעבר: "נאפולי הוא מועדון פנטסטי וזה היה צעד נפלא עבורי לשחק שם, נהנתי לשחק בעיר עם האוהדים הנהדרים. היתה לי צמרמורת כשחשבתי על זה שדייגו מראדונה שיחק שם ושהיו אנשים שהשוו אותי אליו".

לגבי ההתבטאויות של דה לורנטיס אמר: "אין לי מה להוסיף בנושא. כבר אמרתי מה שאני חושב ואין טעם לחזור אחורה. כעת אני ניצב מול הצעד הבא שלי בטורינו ואני שמח מכך. אוהדי נאפולי תמיד היו טובים אליי ואני מבין את הכעס שלהם, אך זו היתה החלטה אישית. אנ מצדיע להם על התקופה היפה שלי שם".

עוד בנושא:

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:2 את פיורנטינה, שער ניצחון להיגואין
איטליה: יובנטוס עדיין מושלמת, 2:4 דרמטי לנאפולי על מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully