וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארצות הברית: אנדי מארי דרס, דל פוטרו וסרינה ברבע הגמר

הבריטי (2) התעלל בדימיטרוב (22) עם 1:6, 2:6, 2:6 מוחץ והוא יפגוש את קיי נישיקורי, שהדיח את איבו קרלוביץ' הוותיק. דלפו ניצל פרישה של דומיניק תים, האמריקאית לא התקשתה מול שבדובה

לא לשימוש. AP
לא התרגש במיוחד. מארי/AP

שמינית גמר אליפות ארצות הברית הגיעה לסיומה הלילה (בין ראשון לשני) והטופ 8 בגברים ובנשים נקבעו.

דומיניק תים טניסאי אוסטרי לאחר פרישתו (מימין) עם חואן מרטין דל פוטרו. AP
לא עוצר. חואן מרטין דל פוטרו לצד דומיניק תים בסיום/AP
דומיניק תים טניסאי אוסטרי פצוע. AP
לא יכול היה להמשיך. תים/AP

גברים

אנדי מארי (2), הפסיד במפגש האחרון במיאמי מול גריגור דימיטרוב הבולגרי (22), אבל הפעם זה לא היה כוחות והאלוף האולימפי התעלל ביריבו בדרך ל-1:6, 2:6, 2:6 חד וחלק תוך שעתיים ודקה אחת בלבד.

מארי יפגוש ברבע הגמר למשחק גדול את קיי נישיקורי (6). פיינליסט 2014 סיים את המסע הנהדר של איבו קרלוביץ' הוותיק (21) עם 3:6, 4:6, 6:7 (4) לא פשוט בכלל.

סטן ואוורינקה (3) התקשה אך הצליח לעלות לרבע הגמר לאחר שגבר על איליה מרצ'נקו (63) האוקראיני 4:6, 1:6, 7:6 (5), 3:6 תוך שעתיים וארבעים וחמש דקות. השוויצרי השיג 48 ווינרים במשחק וניצל 52 טעויות בלתי מחויבות ושמונה שגיאות כפולות של יריבו.

יריבו ברבע הגמר יהיה חואן מרטין דל פוטרו הלוהט (142), שממשיך בכושרו הנהדר. הארגנטינאי ניצח את דומיניק תים (8) 3:6, 2:3, לאחר שהאוסטרי ששיחק למעלה מ-70 משחקים השנה סבל מפציעה ונאלץ לפרוש באמצע המערכה השנייה. מדליסט הכסף מריו שב לשלב רבע הגמר בארצות הברית לראשונה מאז 2012, ובעקבות הניצחון הוא אף ישוב למאיה הראשונה בעולם. כמו כן, דל פוטרו הוא הטניסאי הראשון שמעפיל לשמונת האחרונים בפלשינג מדו עם כרטיס חופשי מאז שג'יימס בלייק עשה זאת ב-2005.

ונוס וויליאמס טניסאית אמריקאית. GettyImages
לא ניצלה נקודת משחק. ונוס וויליאמס/GettyImages

נשים

המדורגת ראשונה בעולם ואהובת הקהל בניו יורק, סרינה וויליאמס, המשיכה במסעה לעבר תואר גרנד סלאם מספר 23 והיא שייטה לסיבוב הבא לאחר 2:6, 3:6 קליל על ירוסלבה שבדובה הקזחית (52). סרינה השיגה 11 אייסים ו-23 ווינרים תוך שעה ו-8 דקות בלבד.

האמריקאית תפגוש בסיבוב הבא את סימונה האלפ (5), שגברה על קרלה סוארס נבארו (11) 2:6, 5:7 ועלתה ל-5:6 על הספרדייה הוותיקה במאזן הפנימי ביניהן. האלפ השיגה לא פחות מ-11 אפשרויות שבירה במערכה הראשונה (מתוכן ניצלה שלוש), בסט השני המשיכה לגלות עליונות על יריבתה וכעת היא רחוקה ניצחון אחד מהשוואת השיג השיא שלה בארצות הברית - חצי הגמר.

האחות הגדולה לבית וויליאמס, ונוס (6), היתה קרובה לשלב הבא, אך הפסידה בשלוש מערכות לקרולינה פלישקובה (10). הצ'כית חזרה מפיגור בדרך ל- 6:4, 4:6, 6:7 (3). פלישקובה הצליחה להציל נקודת משחק במהלך המערכה השלישית ולסיים עם ניצחון גדול. בנוסף, היא נמצאת ברצף מדהים של תשעה ניצחונות, והעפילה לראשונה לרבע הגמר בארצות הברית.

פלישקובה תשחק מול אנה קוניוך (92 בעולם), שהיממה את אגניישקה רדוואנסקה הפולנייה (4) עם 4:6, 4:6.

הטניסאית הרומניה סימונה האלפ. AP
ברבע הגמר זה צפוי להיות הרבה יותר קשה. האלפ/AP
הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. רויטרס
עשתה את העבודה. סרינה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully