וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריזמן: "אם סימאונה ירצה אותי בקבוצה אחרת, אשקול לעזוב את אתלטיקו מדריד"

מלך שערי יורו 2016 הסביר על הקשר המיוחד עם המאמן חרף פתיחת העונה המאכזבת: "מעולם לא חשבתי, לא קיימתי מגעים עם פריס סן ז'רמן". קוקה יצא נגד המבקרים: "שיקחנו טוב, רק הכדור לא נכנס"

one

בווידאו: 0:0 מאכזב של אתלטיקו מדריד מול לגאנס

פתיחת העונה המאכזבת של אתלטיקו מדריד בליגה הספרדית עוררה ביקורת קשה על סגנון המשחק של דייגו סימאונה. סגנית אלופת אירופה סיימה ב-1:1 מאכזב מול דפורטיבו אלאבס במחזור הפתיחה כאשר גם חזרתו של אנטואן גריזמן לחוד של אתלטיקו לא הועילה והקולצ'ונרוס הסתפקו ב-0:0 מול לגאנס, שהשלים שתי נקודות משני מחזורים מול שתי העולות החדשות. באתלטיקו ניסו לשדרג את מצבת החלוצים עם דייגו קוסטה ורדמאל פלקאו, אך אותם מהלכים לא נשאו פרי ורק העמיקו את הטענות נגד משחק ההתקפה של סגנית אלופת אירופה.

בזמן שהוא נכלל בסגל נבחרת צרפת לקראת מוקדמות מונדיאל 2018, גריזמן ניסה היום (ראשון) להרגיע את הגזרה סביב פתיחת העונה: "מעולם לא חשבתי לעזוב את אתלטיקו, לא הקיץ ולא באף שלב. אני שמח לשחק בליגה הספרדית ולא קיימתי שום מגעים עם פריס סן ז'רמן, אני אומר את הדברים האלה לאוהדים שלנו, כי הם חשובים לי מאוד ודווקא אחרי פתיחת העונה אנחנו זקוקים לתמיכה שלהם. אהיה מוכן לשקול לעזוב אם סימאונה ירצה אותי בקבוצה אחרת, אבל כל עוד הוא נמצא כאן - אני איתו באתלטיקו".

גם קשר נבחרת ספרד ואתלטיקו, קוקה, ניצל את ההזדמנות וסיפר לתקשורת בבירת ספרד לפני פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018: "שיחקנו היטב במשחקי הליגה, אבל הכדור פשוט לא נכנס. אנחנו עדיין הקבוצה היחידה שיכולה להתמודד עם ריאל מדריד וברצלונה על תואר האליפות, נמשיך לשחק בסגנון שלנו והניצחונות יבואו, אני בטוח בזה".

עוד בנושא:

זלאטן איברהימוביץ': "מי לא היה רוצה את מוריניו בתור מנג'ר?"
דיווח: גארת' בייל יאריך את חוזהו בריאל מדריד עד 2022

שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן חוגג. AP
בעקבות צ'ולו. גריזמן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully