וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גארת' בייל יאריך את חוזהו בריאל מדריד עד 2022

השיפור תחת זידאן והיכולת המרשימה ביורו 2016 גרמו לפרס לפתוח במגעים עם הכוכב, שיקבל שדרוג משמעותי בשכרו בתקווה למנוע מגעים עם מנצ'סטר יונייטד בקיץ הבא. החשש: ההעלאה תעורר סערה בסגל הבלאנקוס

one

בווידאו: ריאל מדריד מנצחת 1:2 את סלטה ויגו

קיץ רגוע עבר על הסגל של ריאל מדריד כאשר שחקן רכש בודד - אלברו מוראטה, הצטרף לסגל של זינדין זידאן. בצל הביקורת אודות היעדר המעורבות של נשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, על השקט בגזרת ההעברות - באלופת אירופה בעיקר עובדים על מנת לשמר את הכוכבים שלהם מרוצים.

כריסטיאנו רונאלדו כבר הגיע להבנות עם ריאל לגבי הארכת חוזהו, והיום (ראשון) מדווחים בתקשורת בבירת ספרד כי גם גארת' בייל ימשיך את ההתקשרות שלו עם הבלאנקוס. 'אס' הספרדי טוען כי הוולשי יחתום על חוזה לשש שנים נוספות כאשר הוא ירוויח סכום של של 417 אלף יורו לשבוע.

פרס מעוניין להבטיח את עתידו של בייל בריאל בעקבות הרצון של ז'וזה מוריניו להחתים את הוולשי בקיץ הבא, כך טוענים בתקשורת האנגלית. דווקא אחרי עונה בה הקשר סבל מעליו וירידות ביכולת וסיפק יכולת שיא ביורו 2016 במדי נבחרתו, הפרשנים במדריד טוענים כי קיים שינוי בגישה של בייל מאז הגעתו של זידאן.

מאמן ריאל הבהיר לפרס כי בייל הוא השחקן החשוב ביותר בסגל אחרי רונאלדו ויש לחסום כל אפשרות כי הוא יעזוב. בינתיים, עולה כי הארכת חוזהו של בייל עלולה לעורר סערה בסגל של ריאל. בעקבות הסכום אותו יקבל הוולשי, שחקנים רבים צפויים לבקש גם הם שדרוג בשכרם, דבר אותו בהנהלת המועדון לא תכננו אחרי ההוצאות הכספיות בנוגע לרונאלדו ובייל.

עוד בנושא:

ווילי קבאז'רו: "ג'ו הארט הוא כמו רובוט, יש לו מוסר עבודה גבוה מאוד"
זלאטן איברהימוביץ': "מי לא היה רוצה את מוריניו בתור מנג'ר?"

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
חוסם מוריניו. בייל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully