וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו דיבאלה: "החלום שלי היה לשחק עם ליאו מסי"

הארגנטינאי של יובנטוס שיחק לצד הפרעוש במשך 45 דקות במהלך הניצחון 0:1 על אורוגוואי, עד שהורחק: "הוא ניחם אותי לאחר מכן. לאחר שהוא פרש מהנבחרת, חשבתי שלא תהיה לי הזדמנות לשחק לצידו"

AP

בווידאו: ארגנטינה וצ'ילה בגמר הקופה סנטריו

שחקן יובנטוס, פאולו דיבאלה, לא צפוי לזכור לטובה את המשחק האחרון של במדי נבחרת ארגנטינה, בו ניצחו את אורוגוואי 0:1 במסגרת מוקדמות המונדיאל. למרות הניצחון, החלוץ הצעיר הורחק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה לאחר שספג כרטיס צהוב שני, וירד בדמעות מהמגרש.

דיבאלה קיבל את ההזדמנות לשחק לצד הכוכבים של האלבליסטה, כולל ליאו מסי, לו הוא רוחש הרבה מאוד כבוד. הפרעוש היה אחד מהשחקנים הראשונים שניחמו אותו כאשר ירד מהמגרש לאחר ההרחקה, ודיבאלה התייחס לרגעים הסוערים במהלך המשחק: "עכשיו אני רגוע, אך הרגע עצמו היה קשה מאוד. זה היה יום מיוחד עבורי וזה ממש לא הלך כפי שקיוויתי, ירדתי מהמגרש עם תחושה שלא היתה לי מעולם. חשבתי על האפשרות שאשחק רע, אבל לקבל אדום? לא ציפיתי לזה".

עוד בנושא:

ליאו מסי: "לא רימיתי אף אחד, אמרתי מה שהרגשתי, שמח לחזור"
מסי שוחרר מסגל נבחרת ארגנטינה, באוסה: "חשוב שלאו יקבל מנוחה"

פאולו דיבאלה עם ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
"הוא מבין את האחריות של לשחק עבור הנבחרת יותר מכל אחד אחר". דיבאלה על מסי/רויטרס

הארגנטינאי המשיך ודיבר גם על משחקו הראשון והמרגש לצדו של מסי: "הוא אמר לי להיות רגוע, שאלו דברים שיכולים לקרות וכי במקרה הזה האשמה היא על השופט. לדעתי הוא צודק כי הכרטיס הצהוב הראשון שספגתי היה נוקשה מאוד. הרגשתי מאוד טוב ונוח לשחק עם מסי. דיברנו במהלך האימון על צורת המשחק וכיצד נשחק יחד מבחינת העמדות, אם הוא יהיה באמצע אז אני אשחק בכנף. לעולם לא שיחקתי לצידו וזה היה החלום שלי, אני שמח שהצלחתי להגשים את זה".

"נהנתי מאוד עד ההרחקה. היה מדהים לשחק איתו, רציתי לעזור לו כי הוא המנהיג של הנבחרת. לאחר שהוא פרש, כבר חשבתי שלא תהיה לי הזדמנות לשתף איתו פעולה על המגרש. במהלך היום של המשחק הבנתי שהוא מרגיש את האחריות של לבישת חולצת ארגנטינה יותר מכל אחד אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully