וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של טורה: "שלפפ יהיו ביצים להודות שהוא השפיל שחקן גדול"

דימיטרי סלוק תקף את מאמן מנצ'סטר סיטי על ההחלטה שלא לרשום את הקשר לליגת האלופות: "אולי הוא חושב שיאיא מספיק טוב רק כדי לשחק 10 דקות בגביע הליגה מול קבוצה מהליגה ה-3"

AP

בווידיאו: המשטח הגרוע שחיכה לאברהם גרנט וגאנה

הרכש הכי מסקרן ונוצץ של מנצ'סטר סיטי בפגרת הקיץ היה ללא ספק בעמדת המאמן. פפ גווארדיולה הגיע עם כל ההילה שלו למנצ'סטר והתקבל בחום ואהבה, אך יש גם כאלו שנפגעו מהגעתו של המאמן המעוטר הזה ובראשם יאיא טורה. הקשר המצוין מחוף השנהב עזב את ברצלונה ב-2010, שתי עונות אחרי שגווארדיולה מונה למאמן הקטלאנים, וכיכב בשש העונות האחרונות של מנצ'סטר סיטי. אולם, המאמן הקטלאני שוב סימן את דרכו של טורה החוצה אחרי שלא רשם אותו בסגל הקבוצה לליגת האלופות, ועורר לא מעט הדים.

מי שלא נשאר חייב למאמן הוא סוכנו של השחקן דימיטרי סלוק שאמר: "אם פפ יזכה בליגת האלופות אני אסע במיוחד לאנגליה ואגיד בטלוויזיה שהוא המאמן הכי טוב בעולם. אבל אם סיטי לא תזכה בצ'מפיונס ליג אז אני מקווה שלפפ יהיו ביצים להגיד שהוא טעה בכך שהוא השפיל שחקן גדול כמו יאיא".

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. GettyImages
תחת מתקפה. גווארדיולה/GettyImages

סלוק המשיך להגן על השחקן שלו: "יאיא הוא מקצוען והוא יעשה כל מה שיבקשו ממנו. אולי פפ חושב שטורה מספיק טוב כדי לשחק עשר דקות במשחק בגביע הליגה מול קבוצה מהליגה השלישית. מה שאני יכול להגיד בוודאות זה שטורה ישחק את העונה הזו במנצ'סטר סיטי ולא יעזוב את ינואר. הוא מקווה שהוא יקבל את ההזדמנות להוכיח את עצמו".

לקשר בן ה-33, שמחזיק בחוזה עתק ומרוויח כ-200 אלף ליש"ט בשבוע באנגליה, היו הצעות מפתות מהליגה הסינית וגם מאיטליה, אבל אחרי שיחה עם גווארדיולה הוא החליט להשלים את העונה האחרונה שלו בחוזהו ולאחריה הוא יהיה שחקן חופשי.

טורה, שזכה ארבע פעמים בתואר שחקן השנה באפריקה, נחשב כבר לאגדה במנצ'סטר סיטי ושחקן אהוב מאוד על הקהל של הקבוצה. טורה היה בורג מרכזי בזכייה בשתי אליפויות עם המועדון ובנוסף זכה עם הקבוצה בגביע האנגלי ופעמיים בגביע הליגה. כעת נותר לראות איך יקבלו אוהדי הקבוצה את ספסולו של השחקן, שהיה אלילם במשך כמה שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully