וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוק שואו נטש את מחנה נבחרת אנגליה בגלל עומס ולא יצא לסלובקיה

המגן השמאלי שחזר לפני כמה שבועות מפציעה קשה, קיבל הוראה לנוח וחזר למנצ'סטר יונייטד. בשנתיים שחלפו מאז נרכש על ידי השדים האדומים, הוא החמיץ 69 משחקים בכל המסגרות

לוק שואו, מנצ'סטר יונייטד. AP
הפצוע האנגלי. שואו/AP

לוק שואו עזב את מחנה נבחרת אנגליה וחזר למנצ'סטר יונייטד. ההתאחדות האנגלית הסבירה ש"אחרי בחינה של העומסים על שואו, הצוות הרפואי של הנבחרת הורה לו לנוח". המגן השמאלי לא היה אמור לפתוח נגד סלובקיה במוקדמות מונדיאל 2018 (ראשון, 19:00, ספורט1) ואת עמדת המגן השמאלי ימלא דני רוז.

שואו חזר לאחרונה מפציעה ארוכה שמנעה ממנו להיכלל בסגל של אנגליה ביורו 2016, אבל שיחק 90 דקות בכל אחת משלושת המחזורים הראשונים של העונה. המגן השמאלי שנרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד מסאות'המפטון בקיץ 2014 תמורת כ-30 מיליון ליש"ט, נפצע ב-15 בספטמבר בשנה שעברה אחרי תיקול של הקטור מורנו מפ.ס.וו איינדהובן. הוא סבל משני שברים וגמר את העונה.

גם בעונה הראשונה שלו במנצ'סטר יונייטד (2014/15) שואו סבל מפציעות חוזרות ונשנות, והוא שותף ב-16 משחקי ליגה בלבד. מאז שהגיע לאולד טראפורד לפני שנתיים, הוא החמיץ 69 משחקים בכל המסגרות וביונייטד - כמו בנבחרת אנגליה - מקווים שבעתיד הבריאות שלו תשתפר פלאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully