וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגעגעתם? רונאלדו חזר להתאמן, עשוי לחזור למשחק מול אוסאסונה

כוכב ריאל מדריד, שלא שיחק מאז הפציעה בברכו בגמר היורו האחרון, פרסם ברשת החברתית תמונות שלו מתאמן וצייץ "בקרוב". CR7 לא נכלל בסגל נבחרת פורטוגל למשחק מול שוויץ ביום שלישי

one

כריסטיאנו רונאלדו ריגש את חובבי הכדורגל כשירד מדדה מכר הדשא בגמר היורו האחרון אחרי שנפצע בברכו. נבחרת פורטוגל הצליחה להסתדר בלעדיו ולנצח את צרפת בזכות שער הניצחון של אדר, אך CR7 לא עדיין לא שיחק מאז אותה פציעה, כשריאל מדריד הצליחה לנצח בלעדיו בשני מחזורי הפתיחה. רונאלדו יחמיץ גם את משחקה של אלופת אירופה מול שוויץ ביום שלישי בפתיחת מוקדמות המונדיאל, אך ייתכן שהוא יחזור לשחק במדי ריאל מדריד במשחק הליגה שלה בסוף השבוע הבא מול אוסאסונה העולה החדשה.

רונאלדו מנצל את פגרת הנבחרות והעלה לאינסטגרם ולטוויטר שלו תמונות שבהן הוא נראה עורך אימוני כוח ואימונים עם כדור. בתמונות שהעלה רונאלדו כתב "soon" ורמז לכך שהוא חוזר בקרוב. אגב, אלברו מוראטה, החלוץ הצעיר שהחליף את רונאלדו בשני מחזורי הפתיחה, נפצע במהלך משחק האימון של נבחרת ספרד מול בלגיה והוא ככל הנראה לא יעמוד לרשות זידאן במחזור הבא, כאשר קארים בנזמה עדיין פצוע. אם רונאלדו יחזור, הוא צפוי לפתוח בחולייה הקדמית לצידם של גארת' בייל ומרקו אסנסיו, כשגם לוקאס ואסקס וחאמס רודריגס נלקחים בחשבון לתמונות ההרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully