וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב לא תהיה בליגת האלופות אחרי הפסד 34:27 לבראגה

חן פומרנץ כיכב עם 12 שערים, אבל הפורטוגלים העבירו הילוך במחצית השנייה ושלחו את אלופת ישראל לגביע האתגר. הצהובים יתמודדו מול בוכהולט על הזכות להתחיל מהסיבוב השלישי

מכבי תל אביב חלמה להיות הנציגה הראשונה של ישראל בשלב הבתים של ליגת האלופות בכדוריד מאז ההצלחה של הפועל ראשון לציון בשנת 2000, אבל הפסידה הערב (שבת) 34:27 לבראגה הפורטוגלית בבית ב' של המוקדמות ונשרה למפעל המשני בו היריבה שלה זכתה בעונה שעברה - גביע האתגר. הצהובים ישחקו מחר מול בוכהולט הבלגית (הפסידה 39:31 למארחת האוסטרית ברגנץ) כשהמנצחת תגיע לסיבוב המוקדמות השלישי כמדורגת ואילו המפסידה תתחיל את דרכה בסיבוב השני.

הערב התחיל מצוין מבחינת מכבי תל אביב, כשחן פומרנץ כיכב עם שמונה שערים במחצית הראשונה (12 בסך הכול) והעניק למאמנו דרגאן ג'וקיץ' יתרון של שער אחד בהפסקה - 15:16. אלא שאל המחצית השנייה עלתה בראגה נמרצת יותר. למרות היעדר הזרים, הפורטוגלים השתלטו על המשחק, לא התקשו להכניע את סרג'אן ג'ורג'ביץ' וכשנותרה רבע שעה בלבד לסיום, ביצעו בריחה שהותירה את הצהובים ללא מענה.

חן פומרנץ שחקן מכבי תל אביב כדוריד. ברני ארדוב
לא החטיא. חן פומרנץ/ברני ארדוב

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה טוב יותר, עידו טוראל כבש את השער הראשון ועומר דבדה העלה ל-1:3 אחרי קצת יותר משלוש דקות, אך הפורטוגלים ביצעו מהפך. חן פומרנץ דאג להשוות עם שערו הרביעי במשחק, בזריקה משבעה מטרים, ודן נתן כבש את הראשון שלו כדי לסדר לצהובים 8:9. המשחק המשיך להיות צמוד וחן פומרנץ המשיך להיות מעל כולם, כשאת המחצית הוא סיים עם שמונה שערים והעניק למכבי תל אביב 15:16 במחצית.

חן פומרנץ דייק בשני פנדלים נוספים בפתיחת המחצית השנייה, כשמנגד הפנדל של פדרו מארקס נעצר על ידי השוער סרג'אן ג'ורג'ביץ' ולאחר מכן פנדל נוסף של פומרנץ (שערו ה-11 במשחק) עשה 18:20 למכבי תל אביב. למרות זאת, נונו פריירה התעורר אצל הפורטוגלים ועם שלושה שערים ועזרה מז'וזה קוסטה הפך ל-22:24 לזכות בראגה כשנותרו 15 דקות לסיום. הפער גדל לשלושה שערים, לפני שנובאק בושקוביץ' הקטין ל-27:25 עם שערו הרביעי במשחק. למרות זאת, הפורטוגלים כבר לא הביטו לאחור ועם בראנקיניו ברחו ל-26:32 וסגרו עניין עם 27:34 בסיום.

כבשו למכבי תל אביב: חן פומרנץ 12, נובאק בושקוביץ' 5, עומר דבדה ודן נתן 3 כל אחד, עידו טוראל, יוסי אפו, גיל פומרנץ ובויאן בוטוליה 1 כל אחד.

עומר דבדה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכבי תל אביב נרדמה בפתיחת המחצית השנייה. עומר דבדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully