וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיולה: "קלופ לא הבין שבאלוטלי הוא בנאדם. הוא חתיכת חרא"

אחרי שעזב את ליברפול ועבר לניס, סוכן העל של החלוץ האיטלקי תקף את מאמן האנגלים: "להגיד שהוא לא נהג נכון זה בלשון המעטה. שישפטו את מריו לפי הכדורגל ולא לפי חייו האישיים"

מריו באלוטלי שחקן ליברפול. AP
הסיוט בליברפול הסתיים. באלוטלי/AP

מריו באלוטלי בוודאי לא יזכור לטובה את הקדנציה האיומה שלו בליברפול. חלוץ נבחרת איטליה לשעבר הגיע למרסיסייד על תקן של כוכב ב-2014, אך מיעט לשחק ולכבוש ומעמדו הידרדר עוד יותר אחרי הגעתו של קלופ באמצע העונה שעברה.

אחרי שמצא קבוצה וחתם בניס הצרפתית, מינו ראיולה סוכן העל של באלוטלי שמייצג כוכבי על רבים כמו פול פוגבה, זלאטן איברהימוביץ' ואחרים, התראיין ל"גאזטה" האיטלקי ותקף את המאמן הגרמני. "קלופ בעצמו הודה שהוא טעה. אני לא שופט אותו כמאמן למרות שלדעתי הוא לא מאמן גדול, אבל נראה שהוא לא הבין שאנחנו מדברים על בנאדם פה", אמר ראיולה והוסיף, "מריו אף פעם לא התלונן, הוא שימש דוגמא לאחרים ואף פעם לא התלונן. להגיד שזה לא נכון מצידו זה אנדרסטייטמנט. הוא היה חתיכת חרא".

סוכנו של זלאטן איברהימוביץ', מינו ראיולה. רויטרס
פתח פה גדול על קלופ. ראיולה/רויטרס

על הבחירה בניס אמר ראיולה: "זו ליגה מאוד פיזית עם אצטדיונים חדשים והמשחק יותר פתוח. באיטליה לעומת זאת, המשחקים תמיד נגמרים 0:1 או 1:2. ניסיתי למצוא עבורו מקום שבו הוא יכול להיבחן לפי הכדורגל שלו ולא לפי חייו הפרטיים. בשנתיים האחרונות החיים שלו מחוץ למגרש היו משעממים. באנגליה הוא היה צריך להתמודד עם התדמית שלו מהעבר. זה נורמלי שקבוצות חוששות משום שבשנתיים האחרונות מריו לא ענה על הציפיות, מנקודת המבט הזו זה הימור, אבל בחיים צריך גם מזל.

על הציפיות מבאלוטלי אמר: "מצפה שהוא יבקיע 20 שערים ויהיה בסדר. 20 גולים יסדרו את הקבוצה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully