וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון יזנק מהפול פוזישן בגרנד פרי האיטלקי

אלוף העולם קבע את ההקפה המהירה ביותר במסלול במונזה וינסה לשמור על יתרונו בפסגה. ניקו רוזברג יתחיל שני, סבסטיאן פטל יזנק מהמקום השלישי וקימי רייקונן מהמקום הרביעי

לואיס המילטון נהג קבוצת מרצדס, פורמולה 1. רויטרס
מרוצה. לואיס המילטון בסיום/רויטרס

אחרי שלושה מקצי דירוג בשליטה של ניקו רוזברג, היום (שבת) היה זה לואיס המילטון שהשיג את הפול פוזישן בגרנד פרי האיטלקי. אלוף העולם קבע את ההקפה המהירה ביותר במונזה עם זמן של 1:21.135 דקות והקדים את יריבו הישיר על התואר שהוא גם עמיתו לקבוצת מרצדס, שיזנק מהמקום השני.

הבריטי לקח את הפול במונזה זו השנה השלישית ברציפות ובפעם החמישית בסך הכול, כך שהוא השווה את שיאם של המנוחים חואן מנואל פאנחיו הארגנטינאי ואיירטון סנה הברזילאי. המילטון נהנה מיתרון קטן של תשע נקודות בפסגת דירוג הנהגים, כשאחרי המרוץ מחר במונזה יישארו רק שבעה מרוצים לסיום העונה.

הצמד של פרארי, במרוץ הביתי של הקבוצה, יזנק מהשורה השנייה כשסבסטיאן פטל הגרמני יתחיל מהמקום השלישי וקימי רייקונן הפיני מהמקום הרביעי. האקס פליפה מאסה, כיום בקבוצת וויליאמס, יזנק מהמקום ה-11 שלושה ימים אחרי שהודיע רשמית כי יפרוש בסיום העונה.

גם ג'נסון באטון, לשעבר אלוף העולם, הודיע כי לא יתחרה בשנת 2017, אך הבהיר: "אני לא פורש, אבל אין לי כל כוונה להתחרות עבור קבוצה אחרת מלבד מקלארן". הנהג הבריטי עשוי לחזור ב-2018 ובכל מקרה ישמש כ"שגריר" של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully