וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: טאלב טואטחה חזר מפציעה ושיחק 30 דקות במדי פרנקפורט

אחרי שעבר ניתוח ונעדר כחודש בגלל פציעה במפשעה, המגן השמאלי נכנס כמחליף במשחק ההכנה מול ר.ב. לייפציג (2:2) ויקווה להיות בסגל למשחק הליגה הבא. סין: טוטו תמוז ירד לליגה השלישית

צילום: אדריאן הרבשטיין

בווידאו: ביברס נאתכו מדבר לקראת משחק הנבחרת מול איטליה

טאלב טואטחה רשם היום (שבת) 30 דקות ראשונות במדי איינטרכט פרנקפורט. זה אמנם עדיין לא היה במסגרת רשמית, אבל המגן השמאלי שעבר ניתוח ונעדר כחודש בגלל פציעה במפשעה שמנעה ממנו גם לקבל זימון לסגל נבחרת ישראל, נכנס כמחליף במשחק צדקה מול ר.ב. לייפציג שהסתיים ב-2:2. כעת יקווה טואטחה להיות בסגל למשחק מול דרמשטאדט במחזור השני של הבונדסליגה בשבת הבאה (16:30).

עוד בנושא:

בגרנאדה מייעדים לאצילי תפקיד משני: "הוא שחקן לעתיד, לא להווה"
חביב אוחיון אחרי המעבר לווטפורד: "למדתי הרבה במכבי תל אביב"

שחקן הנאן הסינית טוטו תמוז. טוויטר, אתר רשמי
יחזור לישראל? טוטו תמוז/אתר רשמי, טוויטר

טוטו תמוז חווה ירידה לליגה השלישית בסין, כשקבוצתו הונאן בילואוס הובסה 4:1 בבית לדליאן ונותרה עם 10 נקודות כשנותרו בסך הכול חמישה מחזורים לסיום העונה והפער מחוף מבטחים עומד על 17 נקודות. החלוץ הישראלי, שהצטרף לקבוצה לפני כחודש וחצי, השלים 90 דקות ולא הצליח לשפר את מאזנו שעומד על שער אחד בלבד.

מאז הגעתו, תמוז היה שותף לצבירת נקודה אחת בלבד בשבעה משחקים, כשבכל ששת המשחקים האחרונים הונאן הפסידה. העונה בליגה השנייה בסין תסתיים רשמית ב-22 באוקטובר, ואז יסתיים גם חוזהו של תמוז בקבוצה והוא יהיה רשאי לעבור לקבוצה אחרת.

* עומר דמארי שיחק הלילה 14 דקות בניצחון החוץ של ניו יורק רד בולס 0:1 על ונקובר וויטקאפס ב-MLS. בראדלי רייט פיליפס, כוכב הרד בולס, כבש את שער הניצחון בדקה ה-50. אור ברוך לא נכלל בסגל של אורנג' קאונטי בלוז, שהפסידה ב-USL (ליגה שלישית) 2:1 בחוץ מול סקרמנטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully