וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולסה זכה למנוחה במרבית האימון, עיני לשחקנים: "מדינה שלמה מחכה"

3.9.2016 / 13:44

קשר מכבי תל אביב סובל מרגישות בשריר הירך האחורי ובעצה אחת עם אלישע לוי הוחלט שלא לסכנו לקראת איטליה (שני, 21:45, ערוץ 1). אם ישלים את האימון בראשון, גולסה עשוי לשחק. אימון העבר בוטל

ניב אהרונסון

בווידאו: ערן זהבי מדבר לקראת פתיחת הקמפיין

קשר נבחרת ישראל, אייל גולסה, קיבל הבוקר (שבת) שחרור מהחלק המרכזי של האימון שנערך במתחם האימונים כפר גלים לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 מול נבחרת איטליה (שני, 21:45, ערוץ 1). קשר מכבי תל אביב ביצע רק את החלק הראשון של החימום עם כל השחקנים, אך פספס את החלק המשמעותי יותר בעקבות רגישות בשריר הירך האחורי. אלישע לוי ביטל את אימון הערב, כאשר מחר ב-18:30 תיערך מסיבת עיתונאים של המאמן עם הקפטן ערן זהבי ולאחר מכן ייערך האימון המסכם.

עוד בנושא:

גרציאנו פלה: "אין שום תירוץ מול ישראל, נגיע כדי להשיג תוצאה טובה"
הגנה בייבוא אישי: נבחרת ישראל תבסס את ההגנה על זו של הפועל באר שבע?

אייל גולסה נבחרת ישראל. אדריאן הרבשטיין
יהיה כשיר? גולסה/אדריאן הרבשטיין

בהתייעצות עם המאמן אלישע לוי הוחלט שלא לסכן אותו וליצור עומס לקראת איטליה. המאמן והקשר בחרו שגולסה יקבל מנוחה. יחד עם זה האימון החשוב יותר, זה שייקבע האם גולסה יכלל בסגל ואם הוא יפתח בהרכב, יתקיים מחר ב-19:00 באצטדיון בחיפה. מבחינת הנבחרת גולסה הוא עדיין בגדר מועמד להרכב כך שאם הוא ישלים מחר את האימון המלא ויהיה כשיר לחלוטין הוא עשוי לשחק.

בנבחרת החליטו להקדיש את הערב להעברת תכנים בווידאו ובאסיפה מול השחקנים. כבר אתמול אחר הצהריים קיבלו השחקנים תדרוכים טקטיים לגבי הנבחרת האיטלקית וראו בדיוק באיזה אופן היא משחקת ומי הם השחקנים המובילים בסגל האזורי. למעט עניין גולסה האימון עבר ברוח טובה, ובכלל נראה שלמאמן אלישע לוי חשוב כי כל האימונים יעשו מצד אחד בקפדנות, ובמקביל עם אווירה טובה ואפילו מחוייכת.

אחד השחקנים אמר היום: "מצד אחד אין עלינו לחץ כמו שהיה למשל לפני המשחקים מול ויילס ובוסניה בקמפיין הקודם ששיחקנו בחיפה, אבל עדיין אף אחד לא רוצה להתבזות מול איטליה, וכולם בתוך תוכם עמוק בפנים חולמים על הפתעה גדולה. ברור שכך זה צריך להיות אצל כל ספורטאי, וגם אם אנחנו אנדרדוג עדיין בכדורגל ראינו שתמיד יש הפתעות".

יושב ראש ההתאחדות, עופר עיני, הגיע לאימון הנבחרת בכפר גלים, שוחח עם המאמן והצטרף לארוחת הצהריים עם נבחרת ישראל. עיני פנה אל השחקנים ואמר להם: "זו התחלה חדשה ויציאה לדרך חדשה ואני מבקש לאחל לכם ולמאמן הצלחה. מדינה שלמה מחכה למשחק ביום שני, ואני תקווה שנצא לדרך ברגל ימין".

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל (מימין) עם עופר עיני יו"ר ההתאחדות לכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
קמפיין חדש. עיני ואלישע לוי/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully