וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי הוצג בניס: "אני בן אדם שונה ממה שכתוב בעיתונים"

החלוץ הסורר סיפק מופע במסיבת העיתונאים הראשונים בריביירה: "מסוכן להחתים אותי? אולי בגלל הפציעות, לא בגלל ההתנהגות שלי". נשיא ניס: "זאת ריזיקה שאני מאושר לקחת"

מריו באלוטלי. GettyImages
פותח דף חדש. באלוטלי/GettyImages

עוד ניסיון להחיות את הקריירה יוצא לדרך. מריו באלוטלי הוצג היום (שישי) כשחקנה של ניס והחל רשמית את דרכו במועדון הצרפתי, אליו הגיע בהעברה חופשית. החלוץ הסורר מגיע לליג1 אחרי קדנציות מתוקשרות ורוויות בשערוריות במנצ'סטר סיטי, מילאן וליברפול ויקווה שהשקט של הריביירה הצרפתית יהווה נקודת זינוק מחודשת לקריירה הדועכת.

כהרגלו, באלוטלי סיפק שואו עם כמה אמירות מעניינות במסיבת העיתונאים הראשונה שלו בקבוצה. "אני בן אדם שונה מאוד ממה שכתוב בעיתונים. הקריירה שלי הרבה פחות מסעירה ממה שאומרים", טען. "כל הזמן אנשים חושבים שמסוכן להחתים אותי. אני מבין את זה, אבל רק בגלל שנפצעתי הרבה בשנתיים האחרונות, לא בגלל ההתנהגות שלי מחוץ למגרש. היו כמה וכמה קבוצות שפנו אליי, אבל הדבר הכי חשוב לי זה לשחק ולקבל אמון מלא".

מריו באלוטלי שחקן מילאן. GettyImages
הפעם זה יעבוד? באלוטלי במילאן/GettyImages

החלוץ ה-26 התייחס בין היתר גם לניפויו מנבחרת איטליה. "זה נכון שלא הגיע לי להיות בנבחרת. עכשיו אני מרוכז בניס וביכולת שלי בקבוצה החדשה. אחר כך נחשוב על איטליה. למען האמת לא עלתה לי בכלל מחשבה לחתום באיטליה", אמר.

נשיא ניס ז'אן פייר רבייר הוסיף: "אנחנו מודעים לסיכון שלקחנו, כולם מכירים את העבר של מריו. אבל זה סיכון שאני שמח לקחת. קראתי בעיתונות כל מיני מספרים שטענו שהצענו לו, זה זבל. מריו אמר לי בעצמו שלא אכפת לו מכסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully