וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל: "רוצה לעשות היסטוריה בקארדיף, זה נותן עוד מוטיבציה"

הקשר שיארח עם נבחרת ויילס את מולדובה ביום שני רוצה לחזור לאצטדיון הלאומי גם ביוני, אז ייערך שם גמר ליגת האלופות. על טוטנהאם: "שמח שחזרו למפעל, מקווה שיצליחו עד שישחקו נגדנו"

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
"רוצה כמה שיותר גביעים". בייל/GettyImages

ביום שני תחל נבחרת ויילס את מסעה לעבר השתתפות במונדיאל 2018 עם משחק המוקדמות הראשון, באצטדיונה הביתי מול מולדובה. גארת' בייל, הכוכב הבלתי מעורער של הנבחרת הבריטית, שהצעיד אותה עד לחצי הגמר ביורו בקיץ, מאוד מקווה לחזור עם ריאל מדריד לאותו האצטדיון בקרדיף, שם ייערך גם ליגת האלופות ב-3 ליוני הקרוב.

"שיחקתי שם בסופר קאפ ב-2004 והייתה חוויה מדהימה", אמר, "כל החברים שלי והמשפחה הגיעו לצפות בי מקרוב. אני מניח שזה נותן לי מעט תוספת למוטיבציה להגיע לשם, אם בכלל יש צורך בעוד מוטיבציה. ננסה לעשות היסטוריה בקארדיף. המטרה שלי היא לזכות בכמה שיותר גביעים וכמה שיותר פעמים בליגת האלופות".

הזכייה הבאה של בייל בגביע עם האוזניים הגדולות, אם וכאשר, תהיה השלישית שלו ובכך הוא יעקוף שלושה כוכבי ענק בכדורגל הוולשי. ג'ואי ג'ונס זכה פעמיים עם ליברפול ב-1977 וב-1978, איאן ראש גם הוא היה חלק משנות הזוהר של המרסיסיידרס עם שתי זכיות ב-1981 ו-1984, וכמובן ריאן גיגס, שזכה בתואר עם מנצ'סטר יונייטד ב-1999 ו-2008. "כמובן שאני יכול לעקוף אותם, אני עדיין משחק", אמר בייל בבדיחות הדעת.

עוד בנושא

הכי מעט מאז ימי דייויד בקהאם: הפגרה השקטה של ריאל מדריד
מוקדמות המונדיאל: מסי חזר לארגנטינה וכבש ב-0:1 על אורוגוואי

ריאן גיגס, מנצ'סטר יונייטד. AP
יכול לעבור אותו. גיגס/AP

בייל איבד הקיץ את תואר השחקן היקר בעולם אחרי שלוש שנים, כאשר פול פוגבה עבר למנצ'סטר יונייטד תמורת כ-105 מיליון יורו, אך הוא לא מוטרד מכך. "לא אכפת לי מזה בכלל", אמר, "בכל מקרה קשה לזכות בליגת האלופות, לא משנה מה היה בשוק ההעברות או כמה כסף הוצאת".

הוולשי התייחס גם ללסטר סיטי, שתייצג השנה את אנגליה בליגת האלופות בעקבות האליפות הסנסציונית, ולקבוצתו הקודמת טוטנהאם. "הם נראו נהדר בעונה שעברה בפרמיירליג והתחילו בסדר גמור העונה", החמיא בייל, "אני מניח שההתרגשות תעשה להם את החוויה אפילו קשה יותר. ליגת האלופות משמעותה עוד משחקים וזה לא קל, אני בטוח שהם יסתדרו. נהדר לראות את טוטנהאם שוב בליגת האלופות. אני מאחל להם בהצלחה - עד שישחקו נגדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully